Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak zarezerwować produkt

W CRM Bitrix24 możesz zarezerwować produkt dla konkretnego klienta. Rezerwacje pomogą Ci zarządzać zapasami: zobaczysz liczbę pozycji produktów w magazynie i liczbę zarezerwowanych produktów.

Możliwość rezerwacji produktów dostępna jest wyłącznie w trybie Bez zamówień.
Tryb pracy bez zamówień


Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Przejdź do sekcji CRM > Deale i otwórz formularz deala.

Kliknij sekcje Produkty w formularzu deala.

Otwórz ustawienia pól (⚙️) i wybierz pola dotyczące rezerwacji.

Dodaj produkt i wybierz magazyn, w którym produkt zostanie zarezerwowany. Dostępna ilość jest wskazana obok nazwy magazynu w odpowiednim polu.

Zarezerwuj potrzebną ilość produktu.

  • Ilość produktów z pola Zarezerwowano nie może przekraczać wartości w polu Ilość. Oznacza to, że nie będziesz mógł zarezerwować 10 produktów, jeśli planujesz sprzedać 5.
  • Możesz jednak zarezerwować więcej produktów, niż wskazano w polu Dostępne. Na przykład klient chce kupić 20 sztuk produktu, a jest ich tylko 5. Możesz zarezerwować 20 sztuk produktu jeśli wiesz, że w najbliższym czasie będzie dostawa z wymaganą ilością produktów.

Domyślnie produkt jest rezerwowany na trzy dni. Możesz jednak zmienić termin rezerwacji, klikając odpowiedni przycisk.

Po dokonaniu rezerwacji ilość dostępnego produktu się zmniejszy. W polu Zarezerwowane zobaczysz, ile pozycji zostało już zarezerwowanych.

Produkt zostaje usunięty z rezerwy, jeśli:

  • Upłynął okres rezerwacji produktu;
  • Deal lub produkty zostały usunięte;
  • Deal zostanie przeniesiony do ostatniego etapu, a produkty zostaną sprzedane.

Domyślnie produkt w dealu jest rezerwowany automatycznie. Jeśli wskazałeś, że sprzedajesz pięć produktów, ta sama ilość zostanie zarezerwowana.

Aby wyświetlić i edytować liczbę zarezerwowanych produktów w dealu, otwórz sekcję Produkty i dotknij nazwy produktu.

W sekcji Asortyment i rezerwacje > Magazyn znajdziesz informacje o magazynach i dostępnym asortymencie.

Dotknij bloku Magazyn, aby otworzyć listę magazynów.

Domyślnie produkt jest rezerwowany na trzy dni. Możesz jednak zmienić termin rezerwacji, dotykając pola Zarezerwowane do.

W polach Zarezerwowane (w dealu) i Wysłano zobaczysz liczbę produktów zarezerwowanych w dealu i liczbę produktów wysłanych do klienta.


W skrócie
  • Możesz zarezerwować produkt dla konkretnego klienta.
  • Rezerwacja produktów jest dostępna tylko w trybie Bez zamówień.
  • Nie możesz zarezerwować większej liczby produktów, niż planujesz sprzedać. Możesz jednak zarezerwować więcej produktów, niż masz w dostępnych zapasach.
  • Domyślnie produkt jest rezerwowany na trzy dni. Możesz jednak zmienić termin rezerwacji.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo