top_pl

Bitrix24Care

Zacznij za darmo

Pytania dotyczące kalendarza

Ten artykuł zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kalendarza.

Jak działają kalendarze w Bitrix24?

W Bitrix24 możesz korzystać z kalendarzy osobistych i planować wydarzenia w ogólnym kalendarzu firmowym.

Dostępna jest również synchronizacja kalendarzy z najbardziej znanymi usługami: Outlook, kalendarze Google, z kalendarzami urządzeń mobilnych.

Co oznacza czerwony pasek w siatce kalendarza?

Czerwony pasek w siatce kalendarza pokazuje aktualny czas, dzięki czemu możesz szybko poruszać się po harmonogramie.

Jak dodać kalendarze innych pracowników?

W Bitrix24 można dodać do listy kalendarzy kalendarz innego użytkownika lub kalendarz grupy roboczej. Umożliwi to jednoczesne przeglądanie wielu wydarzeń w kalendarzu w sekcji Mój kalendarz, bez potrzeby przechodzenia do kalendarza użytkownika lub grupy.

Czytaj więcej: Dodaj kalendarz innego użytkownika.

Jak zsynchronizować kalendarze?

W sekcji Kalendarz kliknij przycisk Synchronizuj i wybierz odpowiedni typ synchronizacji.

Czy w Bitrix24 jest kalendarz, który można wysłać do klienta w celu umówienia spotkania?

Bitrix24 nie obsługuje kalendarzy zewnętrznych, które można udostępniać odbiorcom spoza systemu. Możesz jednak zapraszać użytkowników zewnętrznych i planować spotkania w kalendarzu grupy roboczej.

Czytaj więcej: Kalendarz ekstranetowej grupy roboczej.

Co powinienem zrobić, jeśli stan synchronizacji pokazuje błąd?

Jeśli wystąpi błąd, spróbuj odświeżyć synchronizację lub odświeżyć stronę i ponownie podłączyć kalendarz.

Dlaczego nie mogę zalogować się do aplikacji po zeskanowaniu kodu QR?

Odśwież stronę i ponownie zeskanuj kod. W aplikacji autoryzacja będzie działać automatycznie.

Dlaczego aplikacja otworzyła się po zeskanowaniu kodu, ale synchronizacja nie nastąpiła?

W przypadku systemu IOS: profil mógł zostać nieprawidłowo zainstalowany. Usuń bieżący profil> odśwież stronę z kodem QR> zeskanuj kod ponownie> zainstaluj profil. Sprawdź kalendarz na swoim urządzeniu.

W przypadku systemu Android: upewnij się, że aplikacja Bitrix24 ma dostęp do kalendarza.

Czytaj więcej w artykule: Napraw problemy z synchronizacją aplikacji Bitrix24 z systemem Android.

Dlaczego podczas instalacji profilu pojawia się komunikat "Nieprawidłowe hasło"?

Adres portalu musi zawierać link https. Spróbuj wpisać adres ręcznie.


To pomogło
Dzięki :)
Opcjonalnie:
Zostaw opinię o artykule
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Zostaw opinię o artykule
Nadal mam pytania