Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Pytania dotyczące kalendarza

Ten artykuł zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kalendarza.

Jak działają kalendarze w Bitrix24?

W Bitrix24 możesz korzystać z kalendarzy osobistych i planować wydarzenia w ogólnym kalendarzu firmowym.

Dostępna jest również synchronizacja kalendarzy z najbardziej znanymi usługami: Outlook, kalendarze Google, z kalendarzami urządzeń mobilnych.

Co oznacza czerwony pasek w siatce kalendarza?

Czerwony pasek w siatce kalendarza pokazuje aktualny czas, dzięki czemu możesz szybko poruszać się po harmonogramie.

Jak dodać kalendarze innych pracowników?

W Bitrix24 można dodać do listy kalendarzy kalendarz innego użytkownika lub kalendarz grupy roboczej. Umożliwi to jednoczesne przeglądanie wielu wydarzeń w kalendarzu w sekcji Mój kalendarz, bez potrzeby przechodzenia do kalendarza użytkownika lub grupy.

Czytaj więcej: Dodaj kalendarz innego użytkownika.

Jak zsynchronizować kalendarze?

W sekcji Kalendarz kliknij przycisk Synchronizuj i wybierz odpowiedni typ synchronizacji.

Czy w Bitrix24 jest kalendarz, który można wysłać do klienta w celu umówienia spotkania?

Bitrix24 nie obsługuje kalendarzy zewnętrznych, które można udostępniać odbiorcom spoza systemu. Możesz jednak zapraszać użytkowników zewnętrznych i planować spotkania w kalendarzu grupy roboczej.

Czytaj więcej: Kalendarz ekstranetowej grupy roboczej.

Co powinienem zrobić, jeśli stan synchronizacji pokazuje błąd?

Jeśli wystąpi błąd, spróbuj odświeżyć synchronizację lub odświeżyć stronę i ponownie podłączyć kalendarz.

Dlaczego nie mogę zalogować się do aplikacji po zeskanowaniu kodu QR?

Odśwież stronę i ponownie zeskanuj kod. W aplikacji autoryzacja będzie działać automatycznie.

Dlaczego aplikacja otworzyła się po zeskanowaniu kodu, ale synchronizacja nie nastąpiła?

W przypadku systemu IOS: profil mógł zostać nieprawidłowo zainstalowany. Usuń bieżący profil> odśwież stronę z kodem QR> zeskanuj kod ponownie> zainstaluj profil. Sprawdź kalendarz na swoim urządzeniu.

W przypadku systemu Android: upewnij się, że aplikacja Bitrix24 ma dostęp do kalendarza.

Czytaj więcej w artykule: Napraw problemy z synchronizacją aplikacji Bitrix24 z systemem Android.

Dlaczego podczas instalacji profilu pojawia się komunikat "Nieprawidłowe hasło"?

Adres portalu musi zawierać link https. Spróbuj wpisać adres ręcznie.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo