Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Firmy

Firma to element CRM, który zawiera szczegółowe informacje o organizacji. Firma może być Twoim klientem, dostawcą lub partnerem.

Zapisz dane swoich dostawców w sekcji Firmy, aby zachować całą korespondencję i historię współpracy w jednym miejscu. Jeśli pracujesz w sektorze b2b, wszyscy Twoi klienci powinni znajdować się w tej samej sekcji.

Lista firm

Lista firm znajduje się w CRM> Klienci> Firmy.

Lista firm zawiera podstawowe informacje - nazwę firmy, bieżące działania, datę powstania oraz ścieżkę klienta, która jest monitorowana przez Sales Intelligence.

Możesz także dostosować, jakie informacje chcesz wyświetlać na liście firm.

Czytaj więcej: Widok listy w CRM.

Na górze strony znajduje się pasek wyszukiwania. Możesz szybko znaleźć odpowiednią firmę według nazwy, numeru telefonu, adresu e-mail lub według dziedziny działalności.

Czytaj więcej: Wyszukiwanie w Bitrix24 CRM.

Kliknij koło zębate, aby zobaczyć ważne funkcje: import i eksport kontaktów, kontrola duplikatów, szablony wstępne itp.

Czytaj więcej:

Możesz dowiedzieć się, ile firm jest w Twoim CRM, klikając opcję Pokaż ilość na dole strony.


Jak pracować z firmami?

Możesz utworzyć firmę za pomocą przycisku Dodaj. Otworzy się formularz firmy, w której musisz wprowadzić wszystkie informacje o firmie.

Czytaj więcej: Dodaj firmę do CRM.

Formularz firmy składa się z kilku sekcji, w których możesz przechowywać szczegółowe informacje o kliencie. Na osi czasu możesz zobaczyć powiązanie z innymi elementami CRM.

Możesz dostosować formularz firmy do potrzeb Twojej firmy.

Czytaj więcej:


Działania z firmami

Za pomocą menu kontekstowego, możesz wykonywać standardowe czynności - otwierać, kopiować i usuwać firmę. Na podstawie firmy możesz utworzyć inny element CRM, dodać wydarzenie, wysłać e-mail lub zaplanować działanie.

Jeśli chcesz edytować kilka firm, zaznacz je i wybierz potrzebne działanie.

Czytaj więcej: Działania grupowe w CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo