Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Błędy podczas pracy z Bitrix24.Drive

Podczas pracy z synchronizowanymi folderami w Bitrix24.Drive może wystąpić kilka typowych błędów. W tym artykule dowiesz się jak rozwiązać problem.


Dwie wersje pliku

Ten błąd występuje, gdy dwóch użytkowników próbuje przesłać zaktualizowaną wersję pliku z synchronizowanego folderu na dysk.

Na przykład Ty i Twój współpracownik edytujecie ten sam plik w tym samym czasie. Współpracownik zakończył już pracę i zapisał plik. W ten sposób na dysku pojawi się nowa wersja dokumentu, inna niż ta, z którą zacząłeś pracować. Ten błąd wystąpi, gdy spróbujesz zapisać własną wersję tego pliku.

System nie zastąpi pliku, ale zrobi jego kopię. Następnie możesz ręcznie scalić pliki lub wybrać kopię dokumentu, którą chcesz zachować.


Plik jest zablokowany

Ten błąd występuje, gdy dwóch użytkowników pracuje jednocześnie z tym samym arkuszem kalkulacyjnym Excel znajdującym się w zsynchronizowanym folderze. Jeśli jeden pracownik zapisze tabelę Excel jako pierwszy, drugi otrzyma ten błąd.

Ten problem można rozwiązać tylko organizacyjnie. Możesz utworzyć kopię zmodyfikowanego pliku w innym dokumencie, którego nie ma w zsynchronizowanym folderze na dysku. Następnie Ty i Twoi współpracownicy musicie zdecydować, jakie zmiany wprowadzić w pliku.


Dlaczego przywracany jest usunięty plik lub plik o zmienionej nazwie?

Przywracanie usuniętych plików w portalu może wynikać z faktu, że w momencie jego usunięcia lub zmiany nazwy nie wszyscy użytkownicy byli online. Później, gdy ci użytkownicy włączą komputer, plik zostanie przywrócony z ich komputera.

Może się to również zdarzyć, jeśli została uruchomiona pełna synchronizacja z aplikacji desktopowej.

Jeśli wszyscy użytkownicy stale synchronizują Dysk, ten problem nie wystąpi. Dlatego, aby usunąć plik, wszyscy użytkownicy muszą zsynchronizować dysk i usunąć folder z Bitrix24.

Upewnij się również, że wszyscy pracownicy mają zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji desktopowej.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo