Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zmiany w Zarządzaniu asortymentem. Maj 2022 r.

Aktualizacje Bitrix24 są instalowane na portalach stopniowo. Jeśli nie masz jeszcze funkcjonalności opisanej w artykule, poczekaj chwilę, wkrótce się pojawi.

W maju wydaliśmy dużą aktualizację Zarządzania asortymentem. Dodaliśmy kilka nowych funkcji, zmieniliśmy stronę ustawień i scenariusze pracy.


Nowa strona ustawień

Zebraliśmy wszystkie ustawienia Zarządzania asortymentem na osobnej stronie i zaprojektowaliśmy wygodniejszy interfejs.

Strona ustawień znajduje się w następujących sekcjach:

  • CRM> Asortyment> Zarządzanie asortymentem> Ustawienia> Ustawienia Zarządzania asortymentem
  • Strony i sklepy> Ustawienia> Zaawansowane ustawienia> Zarządzanie asortymentem i produktami (Inventory Management and goods)
  • Zarządzanie asortymentem> Ustawienia

Na tej stronie możesz włączyć/wyłączyć Zarządzanie asortymentem, skonfigurować parametry rezerwacji oraz opcje katalogu produktów.

Czytaj więcej: Zarządzanie asortymentem: Ustawienia.

Opcje włączania Zarządzania asortymentem

Zmieniliśmy warunki włączania Zarządzania asortymentem Bitrix24 dla nowych i obecnych użytkowników. Zmiany dotyczą trybów pracy CRM i są niezbędne do stabilnej pracy z Zarządzaniem asortymentu.

Czytaj więcej: Opcje włączania Zarządzania asortymentem.

Opcje początkowej konfiguracji Zarządzania asortymentem

Po włączeniu Zarządzania asortymentem możesz ustawić niezbędne ustawienia do pracy w systemie. Za pomocą tych ustawień możesz:

  • dodać Zarządzanie asortymentem jako osobną pozycję do menu lewego;
  • włączyć rezerwację i automatyczne odpisywanie produktów w dealu;

Czytaj więcej: Opcje początkowej konfiguracji Zarządzania asortymentem.

Dokumenty

Dodaliśmy do zarządzania asortymentem możliwość drukowania dokumentów magazynowych.

Teraz Twoi menedżerowie mogą dokumentować ruch produktów między magazynami lub wydrukować dokument sprzedaży, aby przekazać go klientowi wraz z produktem.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo