W maju wydaliśmy dużą aktualizację Zarządzania asortymentem. Dodaliśmy kilka nowych funkcji, zmieniliśmy stronę ustawień i scenariusze pracy.
Nowa strona ustawień
Zebraliśmy wszystkie ustawienia Zarządzania asortymentem na osobnej stronie i zaprojektowaliśmy wygodniejszy interfejs.
Strona ustawień znajduje się w następujących sekcjach:
- CRM> Asortyment> Zarządzanie asortymentem> Ustawienia> Ustawienia Zarządzania asortymentem
- Strony i sklepy> Ustawienia> Zaawansowane ustawienia> Zarządzanie asortymentem i produktami (Inventory Management and goods)
- Zarządzanie asortymentem> Ustawienia
Na tej stronie możesz włączyć/wyłączyć Zarządzanie asortymentem, skonfigurować parametry rezerwacji oraz opcje katalogu produktów.
Opcje włączania Zarządzania asortymentem
Zmieniliśmy warunki włączania Zarządzania asortymentem Bitrix24 dla nowych i obecnych użytkowników. Zmiany dotyczą trybów pracy CRM i są niezbędne do stabilnej pracy z Zarządzaniem asortymentu.
Opcje początkowej konfiguracji Zarządzania asortymentem
Po włączeniu Zarządzania asortymentem możesz ustawić niezbędne ustawienia do pracy w systemie. Za pomocą tych ustawień możesz:
- dodać Zarządzanie asortymentem jako osobną pozycję do menu lewego;
- włączyć rezerwację i automatyczne odpisywanie produktów w dealu;
Dokumenty
Dodaliśmy do zarządzania asortymentem możliwość drukowania dokumentów magazynowych.
Teraz Twoi menedżerowie mogą dokumentować ruch produktów między magazynami lub wydrukować dokument sprzedaży, aby przekazać go klientowi wraz z produktem.