Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Weryfikacja portalu w celu uruchomienia kampanii e-mailowych i tworzenia formularzy CRM

Aby wysyłać kampanie e-mailowe z Marketingu, musisz przejść weryfikację za pomocą numeru telefonu. Jest to niezbędny środek ochrony użytkowników przed spamem. Sprawdzenie nie zajmie dużo czasu i jest wykonywane jednorazowo.


Jak to działa?

Gdy spróbujesz rozpocząć pierwszą kampanię e-mailową, zobaczysz okno, w którym musisz podać numer telefonu i kliknąć przycisk Wyślij wiadomość SMS.

Jeden numer weryfikacyjny może być używany tylko na 5 portalach.

Otrzymasz SMS-em kod potwierdzający. Wpisz kod w polu i kliknij Potwierdź.

Teraz możesz wysyłać kampanie e-mailowe i tworzyć formularze internetowe CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo