top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Problemy z logowaniem

Bitrix24 zawiera wiele wspaniałych, przydatnych narzędzi, ale aby ich użyć, należy zalogować się na swoje konto Bitrix24. Oto kilka problemów, które można napotkać podczas logowania się oraz instrukcje rozwiązywania tych problemów.



Błąd „Nieprawidłowy login lub hasło”

Zazwyczaj ten błąd występuje, gdy wprowadzisz nieprawidłowe hasło. Spróbuj odzyskać hasło.

Jeśli to nie zadziała, upewnij się, że w loginie nie ma literówek.



„Jesteś zalogowany/-a jako [nazwisko] [adres e-mail]. Nie możemy znaleźć tego użytkownika na koncie [adres konta Bitrix24]. Błąd „Wyloguj się i zaloguj ponownie jako inny użytkownik”

Ten błąd może wystąpić w razie wcześniejszego zalogowania się do konta Bitrix24.Network, które nie jest połączone z wybranym kontem Bitrix24.

Aby dowiedzieć się jak rozwiązać ten problem, przeczytaj artykuł Błąd „Nie możemy znaleźć tego użytkownika.



Nie można się zalogować za pomocą sieci społecznościowych

Zawsze logujesz się za pomocą konta w sieci społecznościowej, a teraz nie możesz? Prawdopodobnie masz jedno konto sieci społecznościowej podłączone do kilku kont Bitrix24.Network.

Aby dowiedzieć się, jak rozwiązać ten problem, przeczytaj artykuł Nie można się zalogować za pomocą sieci społecznościowych.



Zalogowałem się przy użyciu konta sieci społecznościowej. Jak zmienić mój login Bitrix24.Network?

Gdy logujesz się przy użyciu konta sieci społecznościowej, Bitrix24 automatycznie generuje specjalne dane logowania.

Te dane logowania można edytować na stronie konta Bitrix24.Network. Aby dowiedzieć się jak to zrobić, przeczytaj artykuł Logowanie przez sieci społecznościowe



Komunikat o błędzie „Użytkownik z tym adresem e-mail już istnieje” podczas próby zmiany loginu w Bitrix24.Network

Ten komunikat o błędzie jest wyświetlany, gdy próbujesz użyć adresu e-mail, który jest już używany na koncie Bitrix24.Network. Możesz zalogować się do konta Bitrix24.Network połączonego z tym adresem e-mail i na nim zmienić adres e-mail. Spowoduje to zwolnienie żądanego loginu i można będzie ponownie go użyć.

Więcej informacji zawiera artykuł Zmiana loginu lub hasła Bitrix24



Komunikat o błędzie „Użytkownik z adresem e-mail [adres e-mail] już istnieje” podczas zapraszania nowego użytkownika

Ten komunikat o błędzie znaczy, że jest użytkownik o tym adresie e-mail podanym jako login do Bitrix24.Network lub jako kontaktowy adres e-mail w jego profilu Bitrix24 (lub i tu, i tu). W takim przypadku nie ma możliwości zaproszenia nowego użytkownika przy użyciu tego adresu e-mail. Musisz albo zmienić adresy e-mail istniejącego użytkownika, albo zaprosić nowego użytkownika przy użyciu innego adresu e-mail.



Zrobiłem błąd w adresie e-mail podczas rejestracji nowego użytkownika i teraz ten użytkownik nie może się zalogować

Możesz zwolnić użytkownika z błędem w adresie e-mail i ponownie zaprosić go lub zarejestrować.


Zaproszenia/wiadomości e-mail służące do odzyskiwania hasła nie są dostarczane

Przede wszystkim sprawdź folder spamu. Spróbuj także ponownie wysłać zaproszenie, klikając pozycję Pracownicy > Pracownicy > Zaproszeni > przycisk z kołem zębatym > Zaproś ponownie.

Jeśli używasz własnej domeny pocztowej, wpisz na białą listę adres e-mail no-reply@bitrix24.net.



Zgubiłem telefon i nie mogę się zalogować, ponieważ nie mam jednorazowego hasła

Czy masz kody odzyskiwania? Jeśli masz, możesz użyć jednego z nich zamiast hasła jednorazowego.

Jeśli nie, skontaktuj się z administratorem, aby wyłączyć dwustopniowe uwierzytelnienie.



Zmiana adresu e-mail użytkownika na adres e-mail zwolnionego użytkownika

Przede wszystkim musisz zmienić kontaktowy adres e-mail zwolnionego użytkownika.

Następnie zwolniony pracownik musi zalogować się do swojego konta Bitrix24.Network i zmienić swój login. Więcej informacji na ten temat zawiera artykuł Zmiana loginu lub hasła Bitrix24

Jeśli administrator ma dostęp do tego konta lub adresu e-mail, może to zrobić samodzielnie.

Następnie można będzie zaprosić/zarejestrować nowego użytkownika o tym adresie e-mail.

To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Komentarz