Procesy biznesowe, zwane również przepływem pracy, to seria działań wykonywanych przez system i/lub użytkowników, dzięki czemu operacje są standaryzowane i przeprowadzane z monitorowaniem. Typowe działania w procesie biznesowym to: zatwierdzenia, wysyłanie powiadomień, zmiana niektórych informacji w rekordzie leadu lub ustawianie zadania do wykonania w odniesieniu do leadu lub innego obiektu. Tworzenie tych przepływów pracy wymaga nieco wiedzy, ale NIE umiejętności kodowania.
Procesy biznesowe projektuje się w sekcji CRM -> Ustawienia -> Procesy biznesowe. Każdy obiekt CRM (czyli Kontakt, Firma i Oferta) ma swój własny zestaw procesów biznesowych.
Standardowo dostępne są trzy standardowe procesy biznesowe CRM: Przetwórz leada, Przetwarzanie kontaktu i Oferta sklepu internetowego.
Przeczytaj nasze Szkolenia, aby uzyskać więcej informacji.
Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.
Omówienie procesów biznesowych CRM
To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów

Nie masz konta? Utwórz za darmo