Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Konfiguracja ogólnych zgłoszeń i workflowów

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Konfiguracja workflowów

W odróżnieniu od innych gotowych szablonów workflowów w Bitrix24, ten formularz zgłoszenia jest prosty i możesz go wysłać do dowolnego pracownika.

Konfiguracja: administratorzy Bitrix24 w opcji Ustawienia mogą dokonać konfiguracji workflow:

- wybrać workflowy, które będą wyświetlane na Tablicy aktywności;

- ustawić uprawnienia dostępu dla pracowników Bitrix24 - w tym celu kliknij nazwa workflow>ustawienia:

Zostanie otwarta strona „edytuj workflow” - kliknij sekcję dostępu:

Do workflow można również dodawać nowe pola: kliknij „pola workflow”:

Tutaj możesz edytować istniejące pola lub dodawać nowe:

W nowym formularzu pola należy:

- nadać nazwę nowego pola;
- wybrać rodzaj pola (ciąg, plik, data, numer, lista itp.);
- można również ustawić pole jako wymagane (formularz nie zostanie wysłany, dopóki pole nie zostanie wypełnione), wiele (pole może mieć więcej niż jedną wartość):

Po dodaniu nowego pola pojawi się ono w formularzu workflow (zgłoszenia):

Można także dostosować warunki i zasady szablonu workflow:

- użyj ikony „procesu biznesowego” na stronie workflow:

- kliknij nazwę workflow na stronie szablonów biznesowych:

- zostanie otwarta strona edycji szablonu procesu biznesowego - tutaj możesz edytować proces korzystając z menu po prawej stronie:

Przeczytaj nasze Szkolenia, aby uzyskać więcej informacji na temat tworzenia procesów biznesowych.

Jak działa workflow ogólnych zgłoszeń

Musisz wypełnić następujące wymagane pola: tytuł i wysłano zgłoszenie do, możesz także dodać opis i ustawić priorytet:

Pracownik, do którego skierowałeś zgłoszenie, otrzyma je natychmiast - w zgłoszeniu znajdują się karty „odmów” lub „akceptuj”:

Po zaakceptowaniu zgłoszenia przez użytkownika odpowiedzialnego za nie, workflow zostanie natychmiast zaktualizowany na Tablicy aktywności i będzie miał status „zakończono”:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Dodaj pliki do workflow Wniosek urlopowy