Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zsynchronizuj kontakty Bitrix24 z systemem iOS

Synchronizacja kontaktów użytkowników na urządzeniach iOS odbywa się poprzez CardDAV.

CardDAV to protokół przeznaczony do synchronizacji baz kontaktów. Umożliwia użytkownikom dostęp i udostępnianie danych kontaktowych na serwerze.

Skonfiguruj konto CardDAV na swoim urządzeniu Apple i połącz się z Bitrix24, aby automatycznie synchronizować kontakty z aplikacją Kontakty.

Przejdź do sekcji Firma > Pracownicy, kliknij przycisk ⚙️ koła zębatego i wybierz Synchronizuj z CardDAV.

Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, aby skonfigurować urządzenie Apple do obsługi CardDAV.

Synchronizuj ręcznie
Synchronizuj za pomocą aplikacji mobilnej
  1. Na urządzeniu Apple wybierz Ustawienia > Kontakty > Konta.
  2. Następnie kliknij Dodaj konto > Inne.
  3. Wybierz Dodaj konto CardDAV.
  4. Wprowadź adres swojego konta Bitrix24, login i hasło.
  5. Jeśli korzystasz z uwierzytelniania dwuetapowego, użyj hasła podanego w profilu użytkownika: Hasła aplikacji > Kontakty.
  6. Kliknij Dalej w prawym górnym rogu, aby zakończyć.
  7. Teraz wszystkie kontakty użytkowników pojawią się w aplikacji Kontakty.

  1. Otwórz aplikację mobilną Bitrix24.
  2. Przejdź do sekcji Menu w dolnym menu.
  3. Stuknij Ustawienia i wybierz Synchronizuj.
  4. Następnie wybierz Synchronizuj kontakty i zezwól na pobranie profilu konfiguracyjnego.
  5. Na urządzeniu Apple przejdź do sekcji Ustawienia > Profil pobrany > Zainstaluj.
  6. Teraz wszystkie kontakty użytkowników pojawią się w aplikacji Kontakty.

Aby usunąć konto z urządzenia Apple,

  1. Wybierz Ustawienia > Ogólne > VPN i urządzenia zarządzane.
  2. Wybierz swoje konto Bitrix24 w sekcji Pobrany profil.
  3. Następnie dotknij przycisku Usuń pobrany profil.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo