Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Widżet witryny

Umieść widżet na swojej stronie internetowej, aby klient mógł skontaktować się z Tobą przez czat, zamówić oddzwonienie lub wypełnić formularz.

Jak to działa?

Widżet to przycisk, za pomocą którego odwiedzający witrynę może wyświetlić listę dostępnych narzędzi.

Możesz pracować z widżetami w sekcji CRM> Więcej> Widżet na stronę.

Na liście widżetów zobaczysz krótkie informacje o każdym widżecie:

  • Kanały komunikacyjne
  • Data utworzenia
  • Kto utworzył widżet
  • Pozycja widżetu na stronie

Aby dodać widżet do swojej strony internetowej, kliknij Osadź kod.

Skopiuj kod i wklej go na swojej stronie internetowej przed tagiem zamykającym /body.

Jak utworzyć nowy widżet

Domyślnie dostępny jest standardowy widżet, ale możesz utworzyć własny i dodać do niego niezbędne narzędzia.

Aby utworzyć nowy widżet, kliknij przycisk Utwórz widżet.

Ustawienia widżetu

Skonfiguruj ustawienia widżetu.

Widok i pozycja widżetu

  • Widok
  • W tym obszarze możesz zmienić kolor tła i kolor ikony widżetu.

  • Wybierz pozycję
  • Wybierz pozycję widżetu na stronie internetowej.

  • Pokaż widżet
  • Określ czas, po którym widżet pojawi się na stronie internetowej.

  • Urządzenia mobilne
  • Zaznacz to pole, jeśli chcesz ukryć widżet na urządzeniach mobilnych.

  • Powered by Bitrix24
  • Odznacz to pole, aby ukryć tekst Powered by Bitrix24.

    Tylko subskrybenci planów komercyjnych mogą ukryć podpis Powered by Bitrix24.
  • Wybierz język
  • Wybierz język, który będzie używany w widżecie.

Otwarte kanały

Otwarte kanały kierują wiadomości z różnych kanałów komunikacyjnych do komunikatora Bitrix24.

Przykład. Podłączyłeś Facebook do Centrum Kontaktowego. Utworzyłeś otwarty kanał do przetwarzania wiadomości z Facebooka. Kiedy klient napisze do Ciebie na Facebooku, otrzymasz wiadomość w komunikatorze Bitrix24.

Wybierz otwarty kanał, przez który będziesz komunikować się z klientami.

Czytaj więcej: Ustawienia Otwartych kanałów.

Zaznacz kanały komunikacyjne, które będą wyświetlane w widżecie.

Formularz CRM

Wybierz formularz CRM z listy lub utwórz nowy.

Po dokonaniu wyboru zobaczysz listę pól, które ma formularz CRM.

Czytaj więcej: Dodaj formularz CRM.

Oddzwonienie

Dodaj formularz oddzwonienia do widżetu, aby klienci mogli zostawić swoje dane kontaktowe.

Czytaj więcej: Formularz oddzwonienia.

Automatyczna wiadomość powitalna

W tej sekcji możesz skonfigurować automatyczną wiadomość powitaną. Tutaj możesz również zmienić imię, nazwisko i zdjęcie pracownika.

Preferencje dotyczące czasu pracy

Tutaj możesz ustawić czas wyświetlania widżetu na stronie internetowej.

Jak usunąć widżet

Możesz usunąć widżet w sekcji Moje widżety. Nie możesz usunąć standardowego widżetu.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo