top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Widżet witryny: czat, formularz internetowy i oddzwanianie



Widget Bitrix24 ujednolica wszystkie możliwe kanały komunikacji cyfrowej z klientami na koncie Bitrix24 — czat, formularz internetowy i oddzwanianie. Możesz wybrać dowolną z powyższych opcji kontaktu dla klientów. Oto zalety widżetu:

  • Czat na żywo, oddzwonienie, formularze — wszystko, czego potrzebujesz, aby pozostać w kontakcie ze swoimi klientami.

  • Widżet poprawia ogólną konwersję i zwiększy sprzedaż.

  • Dodaj kod widżetu do witryny.

  • Witryna pokaże przycisk widżetu.

  • Goście klikną przycisk i wybiorą preferowany sposób komunikacji: czat, rozmowę telefoniczną lub formularz internetowy.

Widżet Bitrix24 jest dostępny dla wszystkich planów Bitrix24 i jest zgodny z każdą stroną internetową. Opcje czatu online i oddzwaniania są bezpłatne. Połączenia wychodzące w ramach oddzwaniania są rozliczane zgodnie z taryfą.

Pamiętaj, że chociaż sesje czatu są bezpłatne i nieograniczone, w ramach planu darmowego do systemu CRM można dodać tylko 100 sesji.
Ustawienia widżetu

Otwórz CRM > Więcej > widżet Witryna.
Użyj opcji Utwórz widżet, aby dodać nowy.
Standardowy widget jest już dostępny. Użytkownicy z dostępem administracyjnym mogą edytować standardowe widżety lub tworzyć w dowolnym momencie własne.

Po wypełnieniu i zapisaniu formularza możesz umieścić kod widżetu na swojej witrynie.

Jak utworzyć nowy widżet

Formularz tworzenia widżetu otworzy się w nowym panelu wysuwanym.

Ustawienia widżetów umożliwiają jednoczesne aktywowanie wybranych lub wszystkich opcji (czat online za pośrednictwem Bitrix24 Open Channels, oddzwonienie, formularz internetowy). Ikonę widżetu, kolory tła i pozycję witryny można łatwo skonfigurować na tej samej stronie:

Ustaw pozycję strony:
Subskrybenci planów komercyjnych Bitrix24 mogą usunąć podpis Powered by Bitrix24 z szablonu widżetu strony.

Opcja Wybierz język pozwala określić, który język będzie domyślnie używany w widgecie witryny.

Ważne: kilka języków z listy nie jest jeszcze dostępnych dla widżetu witryny. Wkrótce je dodamy. Pamiętaj, że widżet witryny nie będzie automatycznie tłumaczył niestandardowych tekstów dodanych przez użytkownika.

Opcja Urządzenia mobilne — ukryj w telefonie  pozwala ukryć widżet u klientów przeglądających witrynę z urządzeń mobilnych. 

Skonfiguruj ustawienia czasu dostępności oraz preferencji wyświetlania osobno dla czatu online, formularza internetowego lub oddzwaniania.

Preferencje czasu pracy — widżet będzie wyświetlany tylko w podanych godzinach. 


Ustawienia wyświetlania widżetów — wybierz strony internetowe, na których będą wyświetlane poszczególne opcje (czat, formularz internetowy i oddzwanianie).

Automatyczna wiadomość powitalnawybierz strony, które będą wyświetlać wiadomość powitalną dla klientów oraz prześlij obraz i dostosuj tekst tak, by przyciągnąć więcej klientów.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane