Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Formularz oddzwaniania — jak go skonfigurować i jak działa

Oddzwanianie to specjalny wstępnie zdefiniowany formularz (można go znaleźć w opcji CRM > Formularze CRM > Gotowe formularze > Formularz oddzwaniania).

*Aby utworzyć nowy formularz oddzwaniania, aktywuj opcję oddzwaniania na stronie ustawień:

 Aby uzyskać szybko dostęp do strony ustawień formularza oddzwaniania z widżetu Oddzwanianie > Konfiguracja:

Użyj formularza oddzwaniania, aby skonfigurować nazwy pól, domyślne komunikaty klienta i nazwy kart. 

Aby dodać niestandardowe wiadomości dotyczące przesłania formularza, przejdź do ustawień działań po przesłaniu.

Pole Telefon w formularzu oddzwaniania jest związane z polem Telefon w leadzie w Bitrix24. Oznacza to, że wszystkie nowe numery telefonów przesłane za pośrednictwem tego formularza będą automatycznie dodane do Bitrix24 CRM jako nowe leady. Jeśli numer telefonu przesłany przez formularz oddzwaniania istnieje już w systemie CRM, nie zostanie utworzony nowy lead oraz zostanie przypisane działanie oddzwonienia do użytkownika odpowiedzialnego za zidentyfikowanego klienta.

Numer telefonu, z którego będzie wykonywane oddzwanianie, to numer powiązany w sekcji Telefonia systemu Bitrix24 (numer wynajęty lub z podłączonej centrali telefonicznej). Jeśli masz skonfigurowanych kilka numerów telefonów, wybierz, który będzie używany do oddzwaniania.

*Routing połączeń należy skonfigurować w opcji Telefonia > Numery telefonów.

Dodatkowo możesz ustawić wiadomość tekstową, która będzie przed rozmową prezentowana osobie odpowiedzialnej (ustawienia formularza oddzwaniania). Odpowiedzią menedżera sprzedaży na to połączenie jest oddzwonienie do klienta. Pamiętaj, jest to połączenie wychodzące, za które zostanie naliczona opłata.

Jak działa oddzwanianie

1.    Klient pozostawia numer telefonu w formularzu oddzwaniania

2.   Menedżer sprzedaży otrzymuje połączenie przychodzące oznaczone jako oddzwonienie. Jeśli menedżer sprzedaży nie odbierze połączenia, zostanie ono przekierowane do innych menedżerów skonfigurowanych w kolejceв danego numeru telefonu.

3.   Gdy menedżer sprzedaży odbierze połączenie, do klienta wykonywane jest połączenie wychodzące.

4.   Wszystkie wypełnione formularze oddzwonienia są automatycznie dodawane do leadów Bitrix24

Formularz oddzwaniania jest oparty na formularzach internetowych Bitrix24 CRM. 

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo