Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Kreator raportów: jak tworzyć raporty dotyczące zadań

Bitrix24 ma specjalny kreator do tworzenia raportów dotyczących pracy z zadaniami. Dzięki niemu zbierzesz niezbędne informacje za konkretny okres sprawozdawczy. Raporty pomagają kierownikowi ocenić, jak efektywnie jego pracownicy wykonują zadania.


Jak utworzyć raport

Przejdź do sekcji Zadania i projekty> Więcej> Raporty i kliknij Dodaj raport.

Wprowadź nazwę raportu, dodaj opis i wybierz okres raportowania. Raport pokaże zadania, które były aktywne w określonym przedziale czasu.

W naszym przykładzie sprawdzimy oceny zadań pracownika od stycznia do sierpnia 2023 roku.

Zaznacz opcję Nie pokazuj w raporcie, aby ukryć okres raportowania w gotowym pliku.

Dodaj kolumny do raportu

Wybierz kolumny, które chcesz dodać do raportu. Kliknij Dodawanie i wybierz co najmniej jeden element kolumny. Zapisz zmiany, klikając zielony przycisk.

Za pomocą strzałek możesz dostosować kolejność kolumn.

Jeśli aktywujesz opcję Oblicz kolumnę, zamiast listy zadań wyświetlana będzie liczba unikalnych zadań w kolumnie. Ta opcja przyda się również do tworzenia wykresu dla danych w raporcie.

W naszym przykładzie obliczymy kolumny Nazwa i Ocena, aby raport wyświetlał liczbę zadań z unikalnymi nazwami i ocenami.

Uwaga: jeśli wiele zadań mają tę samą nazwę, będą uważane za jeden unikalny element.

Najedź kursorem na pole kolumny, aby wykonać następujące czynności:

  • oblicz numeryczne typy danych w procentach
  • zmień nazwę kolumn
  • usuń kolumnę

W sekcji Sortuj według kolumny wybierz kolumnę, której chcesz użyć do sortowania wszystkich pól w raporcie. Określ także parametry sortowania: rosnąco lub malejąco.

W naszym przykładzie wybraliśmy kolumnę Nazwa do sortowania i ustawiliśmy sortowanie w porządku rosnącym. W ten sposób zadania w raporcie zostaną ułożone w porządku alfabetycznym.


Skonfiguruj filtr raportu

Ustaw warunki, na podstawie których zostanie wygenerowany raport. Mogą to być konkretni pracownicy, data utworzenia zadania i inne elementy. Kliknij Wybierz pole, dodaj potrzebne pole i określ warunek.

Dodaliśmy 2 warunki: według konkretnego pracownika (Dorota Wiśniewska) oraz według oceny (pozytywnej lub negatywnej).

Aby dodać lub usunąć warunki, kliknij + lub -. Możesz także użyć przycisku lub, aby utworzyć drzewo warunków.

Opcja Zmiana filtru w raporcie pozwoli edytować wartość tego pola w raporcie w trybie przeglądania bez konieczności edytowania szablonu raportu.

Wybierz maksymalną liczbę elementów wyświetlanych w raporcie.


Utwórz wykres

Zaznacz pole Pokaż wykres, aby utworzyć element graficzny w raporcie. Dostosuj dane wykresu:

  • Typ wykresu - dane będą wyświetlane jako wybrany element graficzny.
  • Argument to pole, według którego będą zbierane dane z wartościami.
  • Wartość - pola, z których będą wyświetlane dane na wykresie.

Utworzymy wykres, gdzie argumentem jest osoba odpowiedzialna, a wartościami są oceny zadań.

Aby dodać lub usunąć wartości z wykresu, kliknij + lub - obok pola.

Wykresy są dostępne tylko dla pól z zaznaczoną opcją Oblicz kolumnę.

Udostępnij raport

Utworzony raport jest dostępny tylko dla Ciebie. Aby udostępnić go współpracownikom, kliknij Dodaj więcej, a następnie wybierz pracownika lub cały dział z listy.

Dodani pracownicy automatycznie otrzymają uprawnienia do odczytu i zobaczą raport na liście.


Podgląd struktury raportu

W tej sekcji zobaczysz podgląd raportu. Jeśli wszystkie pola i wartości są poprawnie skonfigurowane, kliknij Utwórz raport.

Raport został utworzony.


Jak edytować raport

Po utworzeniu raportów osobistych możesz je edytować. Kliknij menu działań i wybierz Edytuj.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo