Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Anuluj subskrypcję

Jeśli chcesz przestać używać swojego konta Bitrix24 z subskrypcją komercyjną, musisz wyłączyć opcję automatycznego odnawiania subskrypcji na swoim koncie. Możesz zrobić to w sekcji Subskrypcja> Historia zakupów> kliknij Anuluj subskrypcję.

Sekcja Historia zakupów jest dostępna tylko dla administratora konta Bitrix24. Zwykli użytkownicy mają dostęp do strony Historia zakupów, jeśli w ustawieniach Bitrix24 zaznaczono pole wyboru Zezwól wszystkim użytkownikom na aktualizację bieżącego planu Bitrix24.

Automatyczne odnawianie subskrypcji nie działa, jeśli kupiłeś subskrypcję komercyjną od Partnera Bitrix (odsprzedawca Bitrix). Poinformuj sprzedawcę Bitrix, że nie chcesz już odnawiać subskrypcji komercyjnej co najmniej tydzień przed datą jej wygaśnięcia.

Czytaj więcej: Automatyczne odnawianie i doładowanie salda

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo