Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zmień strefę domeny

Uwaga! Od 28 października 2021 r. usługa zmiany strefy domeny Bitrix24 nie jest świadczona. Czytaj więcej.

Możesz zarejestrować swój Bitrix24 w dowolnej strefie domeny:

  • Niemcy - strefa.de (bitrix24.de)
  • Unia Europejska - strefa.eu (bitrix24.eu)
  • Francja - strefa.fr (bitrix24.fr)
  • Włochy - strefa.it (bitrix24.it)
  • Polska - strefa.pl (bitrix24.pl)
  • Indie - strefa.in (bitrix24.in)
  • Turcja - strefa.com.tr (bitrix24.com.tr)
  • Indonezja - strefa.id (bitrix24.id)
  • Chiny - strefa.cn (bitrix24.cn)
  • Wietnam - strefa.vn (bitrix24.vn)
  • Japonia - strefa.jp (bitrix24.jp)
  • Ameryka Łacińska - strefa.es (bitrix24.es)
  • Brazylia - strefa.com.br (bitrix24.com.br)
  • USA - strefa.com (bitrix24.com)
Uwaga! Zmiana strefy domeny jest bezpłatna, jednak domenę można zmienić tylko raz. W planach komercyjnych możesz zmienić dowolną strefę.

Cechy zmiany strefy domeny:

  • Wniosek o zmianę strefy domeny musi utworzyć administrator portalu Bitrix24.
  • Możesz zmienić strefę tylko raz dla 1 konta Bitrix24.
  • Bitrix24 nie ogranicza migracji z jednej strefy domeny do drugiej (jak również rejestracji konta) według kraju Twojego zamieszkania lub kraju, w którym zarejestrowana jest Twoja firma. Możesz migrować do dowolnej strefy domeny lub zarejestrować nowe konto w dowolnej strefie domeny.
  • Mogą jednak wystąpić problemy spowodowane migracją do innej strefy domeny lub rejestracją konta w innej strefie domeny. Na przykład w celu optymalizacji działania serwisu lokalizacja serwerów może zależeć od geografii strefy Bitrix24, a to może wpływać na szybkość dostępu do Twojego portalu. Lub Twoje lokalne przepisy mogą różnić się od zasad dotyczących stref domeny - na przykład przepisy dotyczące danych osobowych i lokalizacje serwerów w niektórych krajach podlegają ścisłym regułom. Dlatego rozważ te niuanse podczas zmiany strefy domeny.

  • Jeśli masz Bitrix24 test24.bitrix24.pl i chcesz go przenieść np. do strefy .de, ale portal test24.bitrix24.de już istnieje w systemie, to zmiana strefy nie będzie możliwa.
  • Utworzony portal otrzymuje losową nazwę, na przykład b24-aokwy2.bitrix24.pl. Jeśli chcesz przenieść ten portal do innej strefy, ale z inną nazwą, na przykład mojafirma.bitrix24.de, najpierw upewnij się, że ta nazwa jest dostępna w nowej strefie. Jeśli taka nazwa domeny jest dostępna, polecamy zmienić nazwę domeny w swojej pierwszej strefie na mycompany.bitrix24.pl (możesz zmienić nazwę domeny za darmo, ale tylko raz) i dopiero wtedy złożyć wniosek o zmianę strefy domeny. W takim przypadku będzie to dla Ciebie bezpłatne.
  • Jeśli najpierw przeniesiesz domenę b24-aokwy2.bitrix24.pl do strefy .de (b24-aokwy2.bitrix24.de), a następnie wyślesz wniosek o zmianę domeny na mycompany.bitrix24.de, ta opcja zostanie uznana za zmianę nazwy domeny.

    Ta usługa nie jest dostępna we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.
  • W przypadku, gdy masz aktywne kredyty telefonii, może się zdarzyć, że nie będziemy w stanie przenieść twoich kredytów telefonii do nowej strefy domeny (nasz Zespół Wsparcia doradzi szczegóły dotyczące konkretnego przypadku).
  • Jeśli masz wynajęty SIP-Connector, możemy przenieść Twoje konto do innej strefy dopiero po wygaśnięciu wynajmu.
  • Jeśli masz wynajęte numery, Voximplant (nasz dostawca telefonii) może je również przenieść. Przeniesienie wynajętych numerów może zająć trochę czasu. Ustawienia wynajętych numerów nie zostaną przeniesione.
  • Zmiana strefy domeny zostanie dokonana przez nasz Zespół Wsparcia w ciągu kilku dni roboczych (pierwszeństwo mają subskrybenci planów komercyjnych).
  • Aplikacje z Marketplace są różne dla różnych stref domeny.
  • Telefonia nie jest dostępna w strefie .by.
  • Po zmianie strefy domeny zostaniesz przekierowany na nowy adres, jeśli wpiszesz stary adres.
  • Opłata za subskrypcję zostanie naliczona w walucie strefy domeny, do której nastąpiła migracja. Cena subskrypcji, dostępne waluty i metody płatności mogą się różnić w zależności od strefy domeny. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się ze specjalistą Wsparcia Bitrix24.
Przestaną działać:
  • skonfigurowane Kanały Otwarte (musisz je rozłączyć przed przeniesieniem konta do innej strefy);
  • widżety stron internetowych;
  • formularze internetowe CRM i czaty online;
  • Aplikacje Marketplace (każda strefa domeny ma własny Marketplace).

Jeśli zgadzasz się z tymi warunkami, możesz wysłać wniosek o zmianę domeny do naszego Wsparcia.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Dokumenty w systemie CRM Nowości w zadaniach aplikacji mobilnej Bitrix24 Problemy z uprawnieniami dostępu po zmianie struktury firmy Blokowanie dokumentów Jak pracować w widoku Aktywności Otwarte kanały: marcowe aktualizacje CRM + Sklep internetowy Lokalizacje wydarzeń w kalendarzu (sale konferencyjne) Jak utworzyć wspólny widok profilu Bitrix24 Statystyka połączeń: jak tworzyć raporty i oceniać wydajność pracowników