top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Zgodność Bitrix24 z RODO

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) (UE) 2016/679 to rozporządzenie w prawie UE dotyczące ochrony danych i prywatności wszystkich osób fizycznych w Unii Europejskiej i Europejskim Obszarze Gospodarczym.

Umowa dotycząca przetwarzania danych

Ponieważ Bitrix24 ma wielu klientów w Unii Europejskiej, przestrzegamy Zasad zgodności z RODO i mamy sekcję RODO na naszej stronie internetowej. Pobierz kopię Umowy dotyczącej przetwarzania danych osobowych i wydrukuj ją. To jest twoja kopia umowy.

Musimy też mieć naszą kopię. Umowa wchodzi w życie, gdy administratorzy konta Bitrix24 podadzą wszystkie niezbędne informacje w ustawieniach konta (sekcja Zgodność z RODO) w celu prowadzenia przez nas dokumentacji.

Otwórz sekcję Ustawienia> przewiń w dół do sekcji Zgodność z RODO> zaznacz Akceptuję Umowę dotyczącą przetwarzania danych> podaj wymagane informacje.

W tej sekcji możesz również odwołać swoją zgodę na otrzymywanie od nas powiadomień e-mail.

Hosting danych w UE i poza nią

Zwracamy uwagę, że RODO zezwala na przetwarzanie danych osobowych poza EOG, z zastrzeżeniem odpowiednich środków bezpieczeństwa określonych w art. 45-49 RODO.

Zalecamy jednak, aby nasi europejscy klienci korzystali z kont Bitrix24.eu, Bitrix24.de, Bitrix24.pl, Bitrix.it lub Bitrix24.fr, ponieważ te konta są hostowane w centrach danych AWS we Frankfurcie w Niemczech, które są w pełni zgodne z RODO.

Dane kont Bitrix24.com, Bitrix24.es i Bitrix24.com.br są przechowywane w Stanach Zjednoczonych. Przetwarzanie danych osobowych klientów z Hiszpanii i Portugalii jest chronione w ramach Tarczy Prywatności UE-USA, więcej informacji można znaleźć w naszej Umowie o przetwarzaniu danych.

Subskrybenci planów komercyjnych Bitrix24 mogą przesyłać do działu pomocy technicznej prośbę o przesłanie danych z jednego centrum danych do innego (z UE do USA lub odwrotnie).

Zgodność z RODO odnośnie pracowników i elementów CRM

RODO zapewnia pracownikom i klientom z Unii Europejskiej określone prawa. Korzystając z formularzy internetowych Bitrix24 CRM i widżetu czatu na żywo, musisz aktywować Zgodę na przetwarzanie danych osobowych lub skontaktować się z regionalnym partnerem Bitrix24 w celu uzyskania pomocy.

Twoi pracownicy lub klienci mogą poprosić Cię o dostarczenie kopii wszystkich danych osobowych zgromadzonych na Twoim koncie Bitrix24. Mogą również poprosić o usunięcie lub anonimizację swoich danych osobowych. W przypadku otrzymania takich próśb, możesz skorzystać z aplikacji RODO dla pracowników i RODO dla CRM w naszym Markecie.

Polecane artykuły:
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane