Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Mój Dysk: przegląd

Mój dysk to Twoje osobiste miejsce do przechowywania plików w Bitrix24. Pliki, z którymi pracujesz, automatycznie pojawią się na stronie Mój dysk.

Pliki na dysku można przenosić, pobierać, edytować, usuwać. Skonfiguruj uprawnienia dostępu do plików, aby udostępnić je współpracownikom.
Mój dysk: uprawnienia dostępu

Domyślnie właściciel dysku i administrator konta mają dostęp do sekcji Mój dysk.

Typy folderów

Kiedy przesyłasz, tworzysz lub zapisujesz pliki w Bitrix24, pojawiają się one na Moim Dysku w następujących folderach:

  • Załadowane pliki. W tym folderze przechowywane są pliki dodane do Bitrix24: do zadania, wiadomości lub komentarza w Aktualnościach.
  • Utworzone pliki. Folder zawiera pliki utworzone w Bitrix24.
  • Zmagazynowane pliki. Folder zawiera zapisane pliki. Mogą to być pliki z czatu lub Aktualności.
Foldery standardowe nie pojawią się w sekcji Mój Dysk, dopóki nie zostanie w nich zapisany przynajmniej jeden plik.

Możesz tworzyć nowe pliki na dysku. Kliknij przycisk Dodawanie, aby przesłać plik, utworzyć folder lub utworzyć dokument online.
Tworzenie i edycja dokumentów

Prześlij pliki ze swojego komputera i dodaj foldery. Możesz także utworzyć nowy plik za pomocą Dokumentów Google, MS Office Online, Office 365 lub jednej z aplikacji desktopowych zainstalowanych na Twoim komputerze.

Aby utworzyć dokument w Google Docs, MS Office Online lub Office 365, musisz posiadać konto w wybranej usłudze.

Pliki, które udostępniłeś innym pracownikom, oznaczone są specjalnymi ikonami.


Praca z plikami na dysku

Kliknij ikonę menu ≡ w lewym górnym rogu lub zaznacz pole w prawym rogu, aby wykonać działania z plikami i folderami. Pojawi się panel z dostępnymi działaniami.

Aby odłączyć plik współpracownika ze swojego dysku, kliknij Rozłącz.

Jeśli chcesz usunąć plik z dysku, kliknij odpowiedni przycisk w menu.

Możesz przenieść plik do kosza lub nieodwracalnie go usunąć. Pliki w Koszu są przechowywane przez 30 dni po usunięciu.
Kosz Bitrix24.Drive

Jeśli usuniesz plik z folderu Załadowane pliki, zostanie on również usunięty tam, gdzie został przesłany, na przykład z komentarza lub zadania.

Sortuj pliki i foldery

Aby ułatwić pracę, posortuj pliki na dysku. W tym celu wybierz jedno z kryteriów sortowania i typ widoku:

  • Wybierz sposób sortowania dokumentów i folderów: według daty zmiany, według ID, nazwy lub rozmiaru.
  • Wybierz widok dokumentów i folderów: lista, kafelek lub duży kafelek.

W skrócie
  • W Bitrix24 każdy pracownik ma osobiste miejsce do przechowywania plików – Mój dysk.
  • Pliki na dysku można przenosić, pobierać, edytować i usuwać.
  • Na dysku możesz pracować nie tylko z gotowymi plikami, ale także tworzyć nowe.
  • Możesz udostępniać pliki współpracownikom - skonfiguruj udostępnianie pojedynczych plików, folderów lub całej zawartości dysku.
  • Domyślnie tylko właściciel dysku i administrator konta mają dostęp do sekcji Mój dysk.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo