W razie pracy z dużą ilością danych niezbędna jest szybka i łatwa opcja wyszukiwania. Bitrix24 CRM ma taką opcję!
Wszystko, co trzeba zrobić, to zacząć wpisywać nazwę szukanego elementu, a Bitrix24 wyświetli wyniki wyszukiwania.
Wyszukiwanie według numeru telefonu
Wystarczy wpisać cyfry, a Bitrix24 wyświetli numery telefonów zawierające te cyfry.
Zalecamy wprowadzenie co najmniej trzech cyfr w celu uzyskania lepszych wyników.
Wyniki wyszukiwania będą prawidłowe, nawet jeśli numer telefonu zawiera nawiasy, spacje lub łącznik.
Wyszukiwanie według nazwy i adresu e-mail
Gdy zaczynasz wpisywać znaki w polu wyszukiwania, Bitrix24 wyszukuje elementy według nazwiska klienta i nazwiska osoby odpowiedzialnej.
Bitrix24 wyszukuje elementy również według adresu e-mail.
Można wprowadzić dowolną liczbę liter, ale Bitrix24 będzie wyszukiwać elementy zawierające te litery na początku słowa lub jako oddzielne słowo.
Na przykład możesz wpisać „Ma” a Bitrix24 znajdzie Marzenę, i Mariana, ale nie znajdzie Amandy.
Jak działa filtr wyszukiwania?
Filtry są przeznaczone do wyszukiwania według określonych pól.
Pozostaw filtr wyszukiwania pusty, a pokazane zostaną wszystkie elementy.
Jeśli na przykład użyjemy filtru w polu „Lekcje” i zaznaczymy, że musimy znaleźć tylko uczniów gitarzystów, Bitrix24 pokaże nam w wynikach wyszukiwania tylko uczniów gitarzystów.
Filtr znajdzie elementy, nawet jeśli nie wprowadzisz całej wartości.
Jak znaleźć elementy z pustym polem?
Na przykład w naszej szkole muzycznej określamy instrument, na którym uczeń uczy się grać. Sale prób udostępniamy jednak również zespołom i nie potrzebujemy tych informacji.
Chcemy więc znaleźć wszystkich klientów bez określonego instrumentu, na którym grają.
W tym celu musimy mieć możliwość wybrania opcji „nie wybrano” w polu niestandardowym „lekcja”. Kliknij pozycję CRM > Więcej > Ustawienia > Ustawienia formularzy i raportów > Własne pola.
Kliknij pozycję Deale > Pola i edytuj pole niestandardowe „Lekcja”.
Kliknij pozycję Lista > dodaj pole Nie wybrano i ustaw je jako wartość domyślną.
Gotowe! Teraz możemy filtrować wyniki wyszukiwania według Lekcji i znaleźć wszystkich klientów z wartością Nie wybrano.
Polecane artykuły