Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wyszukiwanie w Bitrix24 CRM

Podczas pracy z dużą ilością informacji w CRM ważne jest, aby szybko znaleźć i przefiltrować potrzebne elementy.


Jak działa wyszukiwanie w Bitrix24

Zacznij wpisywać nazwę elementu w pasku wyszukiwania, a Bitrix24 wyświetli wyniki wyszukiwania.


Wyszukiwanie po numerze telefonu komórkowego

Wpisz numer w pasku wyszukiwania, a filtr wyszuka elementy po numerze telefonu.

Wprowadź co najmniej trzy cyfry, aby wyszukiwanie działało poprawnie.

Wyszukiwanie według nazwy i adresu e-mail

Wpisz nazwę lub część nazwy w polu wyszukiwania, a Bitrix24 wyszuka elementy według nazwiska klienta i nazwiska osoby odpowiedzialnej.

Filtr uwzględnia również adresy e-mail.

Filtr wyszukuje nazwę według pierwszych liter w słowie lub jako oddzielne słowo.

Przykład: jeśli wpiszesz kow w polu wyszukiwania, Bitrix24 wyszuka nazwiska Kowalski i Kowal. Nie wyświetli nazwiska Makowska.


Jak działa filtr

Filtry są przeznaczone do wyszukiwania według określonych pól.

Jeśli nie wybrałeś wartości pól, pusty filtr domyślny pokaże wszystkie elementy.

Po wybraniu tego, co chcemy znaleźć, filtr pokaże pasujące elementy.

Filtr znajdzie elementy nawet według fragmentu słowa.

Filtruj według wypełnionych wartości

Teraz możesz łatwo znaleźć kontakty, w których pracownicy zapomnieli podać numer telefonu klienta lub nie ustalili terminu spotkania.

Opcja działa dla wszystkich typów pól, z wyjątkiem:

  • plików;
  • list;
  • rezerwacji zasobów;
  • różnych powiązań między elementami CRM.

Pola, dla których dostępny jest ten filtr, mają menu po prawej stronie. Kliknij menu i wybierz odpowiednią wartość.

Po wybraniu jednej z wartości zostanie ona wyświetlona w polu.


Pola kontaktów i firm w filtrze deali

Deale można filtrować według pól firm i kontaktów powiązanych z dealem.

Ta opcja przyda się, jeśli chcesz znaleźć deale z firmami z określonej dziedziny działalności lub z kontaktami utworzonymi przez konkretnego pracownika.

Aby wybrać pola z kontaktów i firm, kliknij Dodaj pole> zaznacz przyciski Kontakt i Firma i wybierz potrzebne pole.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo