top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Wyszukiwanie w Bitrix24 CRM

W razie pracy z dużą ilością danych niezbędna jest szybka i łatwa opcja wyszukiwania. Bitrix24 CRM ma taką opcję!

Wszystko, co trzeba zrobić, to zacząć wpisywać nazwę szukanego elementu, a Bitrix24 wyświetli wyniki wyszukiwania.

Wyszukiwanie według numeru telefonu

Wystarczy wpisać cyfry, a Bitrix24 wyświetli numery telefonów zawierające te cyfry.

Zalecamy wprowadzenie co najmniej trzech cyfr w celu uzyskania lepszych wyników.

Wyniki wyszukiwania będą prawidłowe, nawet jeśli numer telefonu zawiera nawiasy, spacje lub łącznik.

Wyszukiwanie według nazwy i adresu e-mail

Gdy zaczynasz wpisywać znaki w polu wyszukiwania, Bitrix24 wyszukuje elementy według nazwiska klienta i nazwiska osoby odpowiedzialnej.

Bitrix24 wyszukuje elementy również według adresu e-mail.

Można wprowadzić dowolną liczbę liter, ale Bitrix24 będzie wyszukiwać elementy zawierające te litery na początku słowa lub jako oddzielne słowo.

Na przykład możesz wpisać „Ma” a Bitrix24 znajdzie Marzenę, i Mariana, ale nie znajdzie Amandy.

Jak działa filtr wyszukiwania?

Filtry są przeznaczone do wyszukiwania według określonych pól.

Pozostaw filtr wyszukiwania pusty, a pokazane zostaną wszystkie elementy.

Jeśli na przykład użyjemy filtru w polu „Lekcje” i zaznaczymy, że musimy znaleźć tylko uczniów gitarzystów, Bitrix24 pokaże nam w wynikach wyszukiwania tylko uczniów gitarzystów.

Filtr znajdzie elementy, nawet jeśli nie wprowadzisz całej wartości.



Jak znaleźć elementy z pustym polem?

Na przykład w naszej szkole muzycznej określamy instrument, na którym uczeń uczy się grać. Sale prób udostępniamy jednak również zespołom i nie potrzebujemy tych informacji.

Chcemy więc znaleźć wszystkich klientów bez określonego instrumentu, na którym grają.

W tym celu musimy mieć możliwość wybrania opcji „nie wybrano” w polu niestandardowym „lekcja”. Kliknij pozycję CRM > Więcej > Ustawienia > Ustawienia formularzy i raportów > Własne pola.

Kliknij pozycję Deale > Pola i edytuj pole niestandardowe „Lekcja”.

Kliknij pozycję Lista > dodaj pole Nie wybrano i ustaw je jako wartość domyślną.

Gotowe! Teraz możemy filtrować wyniki wyszukiwania według Lekcji i znaleźć wszystkich klientów z wartością Nie wybrano.


Polecane artykuły
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane