Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak pracować ze standardowymi raportami zadań

Raport to narzędzie, które pozwoli Ci śledzić obciążenie pracą i analizować wydajność pracowników. W Bitrix24 istnieją dwa rodzaje raportów: osobiste i standardowe. W tym artykule przeczytasz o raportach standardowych.

Przejdź do sekcji Zadania i projekty> Więcej> Raporty. Otworzy się lista raportów.


Ustawienia raportów standardowych

Raportów standardowych nie można edytować. Można je kopiować, eksportować lub usuwać. Kliknij przycisk menu obok raportu i wybierz potrzebne działanie.

Przejdź do raportu i kliknij koło zębate ⚙️, aby wyeksportować lub skopiować raport.

Skonfiguruj filtry, aby wyświetlić informacje o określonych parametrach w raporcie.

4 Zestaw filtrów zależy od typu raportu

W Bitrix24 istnieje sześć typów standardowych raportów:


Zaangażowanie w projekty

Raport pokazuje, ile zadań w projektach i grupach wykonują pracownicy.

5 Raport pokazuje zadania za bieżący miesiąc

Kolumna Czas spędzony będzie wyświetlać dane tylko dla zadań, które mają włączoną opcję Śledzenie czasu.


Zadania w tym miesiącu

Raport pokazuje aktywne zadania dla bieżącego miesiąca z następującymi statusami: W oczekiwaniu, W toku, Zakończone i Po terminie.


Raport wydajności

Raport pomaga ocenić wydajność pracownika w wybranym okresie. Dane generowane są na podstawie liczby nowych, zakończonych i bieżących zadań.

Wydajność - procent pozytywnie ocenionych zadań z ogólnej liczby zadań w pracy. Obliczana jest zgodnie z następującymi parametrami:

  • Po terminie - procent zadań nieukończonych w terminie z ogólnej liczby zadań w toku.
  • Ocena - procent ocenionych zadań z ogólnej liczby zadań w toku.


Zadania w zeszłym miesiącu

W raporcie możesz zobaczyć zadania o dowolnym statusie za ostatni miesiąc. Użyj filtrów po prawej stronie, aby dostosować raport.


Śledzenie zasobów zadań

Raport zawiera listę zadań w projekcie, dziale lub firmie za wybrany okres sprawozdawczy, a także poświęcony na nie czas.


Śledzenie zasobów pracowników

Raport pokazuje, ile czasu każdy wykonawca spędził na zadaniu z włączoną opcją Śledzenie czasu.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo