Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Zmień język portalu

Język interfejsu to język używany w menu, narzędziach i innych elementach Bitrix24.

Możesz zmienić język interfejsu tylko w wersji Bitrix24 Cloud.

Każdy pracownik może zmienić język interfejsu na dole dowolnej strony portalu. Kliknij pole wyboru, a zobaczysz wszystkie dostępne języki.

Domyślnie język twojego portalu zależy od strefy domeny, w której został zarejestrowany. Możesz wybrać strefę podczas tworzenia portalu.

Na przykład, jeśli portal znajduje się w strefie .pl, językiem portalu będzie polski.

Język w aplikacji Bitrix24 dla systemów Windows, macOS i Linux zależy od języka systemu operacyjnego.

Wersja Bitrix24 On-Premise

Czytaj więcej o zmianie języka w wersji Bitrix24 On-Premise: Localization Guide.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo