Każdy pracownik może zmienić język interfejsu na dole dowolnej strony portalu. Kliknij pole wyboru, a zobaczysz wszystkie dostępne języki.
Możliwe problemy dotyczące zmiany języka
- Strefa domeny
- Aplikacja desktopowa
- Jeśli używasz systemu Windows 10, możesz zainstalować i skonfigurować dodatkowy pakiet językowy dla swojego systemu operacyjnego.
- Możesz pracować na swoim koncie tylko przez przeglądarkę, nie używając aplikacji desktopowej.
- Język profilu Bitrix24.Network
- Zablokowane pliki cookie
Domyślny język interfejsu zależy od strefy, w której znajduje się portal. Na przykład, jeśli portal znajduje się w strefie .pl, domyślnym językiem będzie polski.
Możesz wybrać strefę podczas tworzenia portalu.
Jeśli pobrałeś aplikację desktopową, język aplikacji będzie zależał od ustawień językowych systemu operacyjnego.
Jeśli przejdziesz do swojego konta z profilu Bitrix24.Network, język konta będzie zależał od języka wybranego w profilu Bitrix24.Network.
Obsługa plików cookie może być wyłączona w Twojej przeglądarce. Może to zmienić język Twojego portalu. Sprawdź ustawienia przeglądarki lub zaloguj się do portalu w innej przeglądarce.
Czytaj więcej o zmianie języka w wersji Bitrix24 On-Premise: Localization Guide.