top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Zmień język portalu

Każdy pracownik może zmienić język interfejsu na dole dowolnej strony portalu. Kliknij pole wyboru, a zobaczysz wszystkie dostępne języki.

Możliwe problemy dotyczące zmiany języka

  • Strefa domeny
  • Domyślny język interfejsu zależy od strefy, w której znajduje się portal. Na przykład, jeśli portal znajduje się w strefie .pl, domyślnym językiem będzie polski.

    Możesz wybrać strefę podczas tworzenia portalu.

    Jeśli utworzyłeś już portal, możesz zmienić strefę, ale tylko raz. Czytaj więcej w tym artykule.
  • Aplikacja desktopowa
  • Jeśli pobrałeś aplikację desktopową, język aplikacji będzie zależał od ustawień językowych systemu operacyjnego. Na przykład, jeśli język Twojego systemu operacyjnego to angielski, wybrany język aplikacji desktopowej i język portalu w przeglądarce automatycznie zmieni się na angielski.

    Możliwe rozwiązania problemu
    1. Jeśli używasz systemu Windows 10, możesz zainstalować i skonfigurować dodatkowy pakiet językowy dla swojego systemu operacyjnego.
    2. Uwaga: jeśli zobaczysz informację "Dozwolony jest tylko jeden pakiet językowy" lub "Twoja licencja na system Windows obsługuje tylko jeden język wyświetlania", oznacza to, że posiadasz wersję systemu Windows 10 z pojedynczym językiem.
    3. Możesz pracować na swoim koncie tylko przez przeglądarkę, nie używając aplikacji desktopowej.
  • Język profilu Bitrix24.Network
  • Jeśli przejdziesz do swojego konta z profilu Bitrix24.Network, język konta będzie zależał od języka wybranego w profilu Bitrix24.Network.

  • Zablokowane pliki cookie
  • Obsługa plików cookie może być wyłączona w Twojej przeglądarce. Może to zmienić język Twojego portalu. Sprawdź ustawienia przeglądarki lub zaloguj się do portalu w innej przeglądarce.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane