Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zmień język portalu

Język interfejsu to język używany w menu, narzędziach i innych elementach Bitrix24.

Możesz zmienić język interfejsu tylko w wersji Bitrix24 Cloud.

Każdy pracownik może zmienić język interfejsu na dole dowolnej strony portalu. Kliknij pole wyboru, a zobaczysz wszystkie dostępne języki.

Domyślnie język twojego portalu zależy od strefy domeny, w której został zarejestrowany. Możesz wybrać strefę podczas tworzenia portalu.

Na przykład, jeśli portal znajduje się w strefie .pl, językiem portalu będzie polski.

Język w aplikacji Bitrix24 dla systemów Windows, macOS i Linux zależy od języka systemu operacyjnego.

Wersja Bitrix24 On-Premise

Czytaj więcej o zmianie języka w wersji Bitrix24 On-Premise: Localization Guide.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo