Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak dodać nieobecność pracownika

Dodawaj nieobecności do harmonogramu pracy, aby zaplanować pracę z uwzględnieniem czasowej nieobecności pracownika. Pozwala to na efektywniejsze rozdzielanie zadań i zasobów w ramach zespołu lub firmy.

    Przykład użycia

    Załóżmy, że masz małe call center i kilku pracowników poprosiło o dzień wolny. Sprawdź grafik nieobecności i zobacz, czy wystarczająca liczba osób zostaje w pracy. Jeśli nie, możesz anulować pracownikowi dzień wolny lub przełożyć go na inny termin.


Spis treści artykułu:

Jak administrator może dodać nieobecność

Administrator może dodawać nieobecności w sekcji Firma> Czas i raporty> Grafik nieobecności, klikając Dodaj wpis.

Tylko administrator może dodawać nieobecności do Grafiku nieobecności.


Wybierz pracownika, który będzie nieobecny w pracy.


Określ typ nieobecności.


Podaj powód nieobecności, wybierz daty i kliknij Dodawanie.


Po zaplanowaniu nieobecności możesz zaplanować kolejną lub zamknąć formularz.


Nieobecność została dodana. Każdy typ nieobecności ma swój kolor.


Jeśli chcesz edytować lub usunąć nieobecność, kliknij ją i wybierz potrzebne działanie.


Jak pracownik może dodać nieobecność

Każdy pracownik może dodać nieobecność do grafiku. Aby to zrobić, utwórz wydarzenie w kalendarzu> kliknij Więcej> Dostępność i wybierz Poza zasięgiem.

Czytaj więcej: Wniosek o urlop.


Jak dodać nieobecność za pomocą workflow

Nieobecność można dodać, uruchamiając workflow Wniosek o urlop. W tym celu otwórz sekcję Aktualności> Więcej> Workflow.


Wybierz typ Wniosek o urlop.


Wybierz daty rozpoczęcia i zakończenia urlopu i kliknij Wyślij.


Gdy tylko Twój przełożony zatwierdzi urlop, pojawi się on w grafiku nieobecności.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo