Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Moje dane CRM zostały utracone

Dane CRM nie znikają bez powodu, więc najpierw sprawdź sekcję Historia CRM. Sprawdź również aplikacje i workflow z Marketu.

Krok pierwszy: sprawdź kosz CRM

Kiedy usuwasz element CRM, nie jest on nieodwracalnie usuwany, najpierw trafia do kosza CRM. W koszu możesz całkowicie usunąć elementy CRM lub je przywrócić.

Leady, deale, kontakty i firmy trafiają do kosza CRM po ich usunięciu.

Czytaj więcej w artykule: Kosz CRM.

Krok drugi: upewnij się, że dane rzeczywiście zostały utracone

Przejdź do CRM> Historia> kliknij pasek wysukiwania> w polu Rodzaj wybierz Usuń. Kliknij Wyszukaj. Jeśli jakikolwiek element CRM został usunięty, zobaczysz, kto i kiedy usunął ten element.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Czasami nie widzisz elementów CRM z powodu zastosowanych filtrów. Usuń filtry, aby sprawdzić, czy elementy CRM są rzeczywiście utracone.

Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Chętnie pomożemy Ci znaleźć utracone dane i dowiedzieć się, co się stało.

Czat Wsparcia Bitrix24 jest dostępny tylko dla subskrybentów planów komercyjnych. Ponadto musisz być pierwszym administratorem konta Bitrix24, aby skontaktować się ze Wsparciem.

Krok trzeci: wyślij prośbę o odzyskanie danych do Wsparcia Bitrix24

Jeśli chcesz przywrócić swoje dane, wykonaj następujące czynności:

  • Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Określ, jakie dane zostały usunięte i kiedy.
  • Zespół wsparcia Bitrix24 poinformuje Cię, które kopie zapasowe są dostępne i najbliższe żądanej dacie. Następnie będziemy czekać na potwierdzenie czasu przywrócenia danych.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Historia CRM