Krok pierwszy: sprawdź kosz CRM
Kiedy usuwasz element CRM, nie jest on nieodwracalnie usuwany, najpierw trafia do kosza CRM. W koszu możesz całkowicie usunąć elementy CRM lub je przywrócić.
Leady, deale, kontakty i firmy trafiają do kosza CRM po ich usunięciu.
Krok drugi: upewnij się, że dane rzeczywiście zostały utracone
Przejdź do CRM> Historia> kliknij pasek wysukiwania> w polu Rodzaj wybierz Usuń. Kliknij Wyszukaj. Jeśli jakikolwiek element CRM został usunięty, zobaczysz, kto i kiedy usunął ten element.
Czasami nie widzisz elementów CRM z powodu zastosowanych filtrów. Usuń filtry, aby sprawdzić, czy elementy CRM są rzeczywiście utracone.
Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Chętnie pomożemy Ci znaleźć utracone dane i dowiedzieć się, co się stało.
Krok trzeci: wyślij prośbę o odzyskanie danych do Wsparcia Bitrix24
Jeśli chcesz przywrócić swoje dane, wykonaj następujące czynności:
- Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Określ, jakie dane zostały usunięte i kiedy.
- Zespół wsparcia Bitrix24 poinformuje Cię, które kopie zapasowe są dostępne i najbliższe żądanej dacie. Następnie będziemy czekać na potwierdzenie czasu przywrócenia danych.