Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Workflow CRM: przegląd

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Workflow, zwane również procesy biznesowe, to szereg powiązanych ze sobą działań, które są wykonywane przez system i/lub użytkowników w celu osiągnięcia określonych celów pracy.

Typowe działania w procesie biznesowym obejmują:

  • zatwierdzenia;
  • wysyłanie powiadomień;
  • zmianę informacji w formularzu leadu;
  • ustawienie zadania do wykonania w odniesieniu do leadu lub innego elementu CRM.

Do tworzenia procesów biznesowych nie są wymagane żadne umiejętności kodowania.

Możesz skonfigurować procesy biznesowe w sekcji CRM> Ustawienia> Automatyzacja> Procesy biznesowe.

Każdy element CRM (Lead, Kontakt, Firma, Deal) ma własny zestaw procesów biznesowych.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Typowe błędy popełniane podczas tworzenia procesów biznesowych Automatyczne przypisywanie leadów przy użyciu procesu biznesowego Jak dodać inteligentny skrypt do workflow Proces biznesowy dla wygranych zamkniętych deali Workflow dla automatycznej odpowiedzi i e-maili kontynuujących CRM