Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Workflow CRM: przegląd

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Workflow, zwane również procesy biznesowe, to szereg powiązanych ze sobą działań, które są wykonywane przez system i/lub użytkowników w celu osiągnięcia określonych celów pracy.

Typowe działania w procesie biznesowym obejmują:

  • zatwierdzenia;
  • wysyłanie powiadomień;
  • zmianę informacji w formularzu leadu;
  • ustawienie zadania do wykonania w odniesieniu do leadu lub innego elementu CRM.

Do tworzenia procesów biznesowych nie są wymagane żadne umiejętności kodowania.

Możesz skonfigurować procesy biznesowe w sekcji CRM> Ustawienia> Automatyzacja> Procesy biznesowe.

Każdy element CRM (Lead, Kontakt, Firma, Deal) ma własny zestaw procesów biznesowych.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow w CRM Jak dodać inteligentny skrypt do workflow Reguły automatyzacji i workflow nie działają: przyczyny i rozwiązania