top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Workflow CRM: przegląd

Workflow są dostępne tylko dla subskrybentów planów Standard i Professional.

Workflow, zwane również procesy biznesowe, to szereg powiązanych ze sobą działań, które są wykonywane przez system i/lub użytkowników w celu osiągnięcia określonych celów pracy.

Typowe działania w procesie biznesowym obejmują:

  • zatwierdzenia;
  • wysyłanie powiadomień;
  • zmianę informacji w formularzu leadu;
  • ustawienie zadania do wykonania w odniesieniu do leadu lub innego elementu CRM.

Do tworzenia procesów biznesowych nie są wymagane żadne umiejętności kodowania.

Możesz skonfigurować procesy biznesowe w sekcji CRM> Ustawienia> Automatyzacja> Procesy biznesowe.

Każdy element CRM (Lead, Kontakt, Firma, Deal) ma własny zestaw procesów biznesowych.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane