Możesz zsynchronizować swój kalendarz Bitrix24 z kalendarzem iPhone'a.
Zsynchronizuj kalendarz za pomocą kodu QR
Przejdź do sekcji Kalendarz> kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz.
Kliknij Kalendarz iPhone.
Zeskanuj kod QR swoim telefonem.
Na urządzeniu mobilnym kliknij powiadomienie Otwórz kod QR w aplikacji Bitrix24. Następnie kliknij przycisk Pobierz profil:
Zezwól na autoryzację profilu.
Przejdź do Ustawień> Profil pobrany.
Zainstaluj profil.
Wprowadź swoje hasło.
Stuknij OK. Profil jest zainstalowany.
Synchronizuj kalendarz ręcznie
Przejdź do sekcji Ustawienia na urządzeniu Apple> kliknij Hasła i konta.
Kliknij Dodaj konto> wybierz Inne.
Następnie wybierz opcję Dodaj konto CalDAV i uzupełnij dane logowania do konta Bitrix24:
- Serwer (adres konta) bez https:// (w razie potrzeby możesz określić port
address:port
) - Użytkownik (login Bitrix24)
- Hasło
- Opis (opcjonalnie)
Zezwól kalendarzowi na dostęp do aplikacji na iOS i zapisz ustawienia.
Gotowe! Możesz sprawdzić, czy kalendarz Bitrix24 został pomyślnie połączony z kalendarzem iOS w sekcji Kalendarz.
- URL konta - protokół
https
. - Typ autoryzacji - użyj SSL i portu (domyślny port -
448
).
Status synchronizacji
Kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz, aby wyświetlić status synchronizacji.
Kiedy mobilny kalendarz zostanie podłączony, status zmieni się automatycznie. Jeśli najedziesz kursorem na status, zostaną wyświetlone informacje o ostatniej synchronizacji.
Zaktualizuj synchronizację
Aby zaktualizować stan synchronizacji, kliknij Aktualizuj.
Jeśli po kliknięciu przycisku Aktualizuj pojawi się błąd (na przykład hasło zostało zmienione), zalecamy ponowne podłączenie kalendarza.
Jak wyłączyć synchronizację kalendarza?
Przejdź do Ustawień (Settings). Kliknij opcję Ogólne (General)> VPN & Device Management.
W sekcji Profil konfiguracji (Configuration profile) wybierz konto kalendarza i kliknij Usuń (Remove).
Wprowadź swoje hasło i potwierdź działanie.
Synchronizację można również wyłączyć w sekcji Ustawienia (Settings)> Kalendarz (Calendar)> Konta (Accounts).
Wybierz kalendarz i usuń jego konto z iPhone'a. Aby to zrobić, przesuń suwak w lewo i potwierdź działanie.
Wydarzenia kalendarza przestaną się pojawiać, ale stan synchronizacji pozostanie przez 24 godziny.