Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zsynchronizuj kalendarz z iPhonem

Możesz zsynchronizować swój kalendarz Bitrix24 z kalendarzem iPhone'a.

Po zsynchronizowaniu urządzenia Apple wszystkie bieżące wydarzenia zostaną zsynchronizowane w obu kalendarzach. Jeśli utworzysz wydarzenie w jednym kalendarzu, pojawi się ono w drugim.

Zsynchronizuj kalendarz za pomocą kodu QR

Przejdź do sekcji Kalendarz> kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz.

Kliknij Kalendarz iPhone.

Zeskanuj kod QR swoim telefonem.

Na urządzeniu mobilnym kliknij powiadomienie Otwórz kod QR w aplikacji Bitrix24. Następnie kliknij przycisk Pobierz profil:

Zezwól na autoryzację profilu.

Przejdź do Ustawień> Profil pobrany.

Zainstaluj profil.

Wprowadź swoje hasło.

Stuknij OK. Profil jest zainstalowany.

Jeśli z jakiegoś powodu kalendarze nie zostały zsynchronizowane, ponownie zeskanuj kod QR. Przed skanowaniem zamknij suwak z kodem i otwórz go ponownie. Spowoduje to wygenerowanie nowego kodu QR.

Synchronizuj kalendarz ręcznie

Przejdź do sekcji Ustawienia na urządzeniu Apple> kliknij Hasła i konta.

Kliknij Dodaj konto> wybierz Inne.

Następnie wybierz opcję Dodaj konto CalDAV i uzupełnij dane logowania do konta Bitrix24:
  • Serwer (adres konta) bez https:// (w razie potrzeby możesz określić port address:port)
  • Użytkownik (login Bitrix24)
  • Hasło
  • Opis (opcjonalnie)

Jeśli włączyłeś uwierzytelnianie dwuetapowe (OTP), użyj hasła aplikacji (sekcja Kalendarz), a nie hasła do konta Bitrix24.

Zezwól kalendarzowi na dostęp do aplikacji na iOS i zapisz ustawienia.

Gotowe! Możesz sprawdzić, czy kalendarz Bitrix24 został pomyślnie połączony z kalendarzem iOS w sekcji Kalendarz.

Urządzenia Apple z najnowszą wersją iOS zostaną zsynchronizowane automatycznie. Jeśli posiadasz starszą wersję iOS, musisz określić następujące informacje w ustawieniach dodatkowych utworzonego konta:
  • URL konta - protokół https.
  • Typ autoryzacji - użyj SSL i portu (domyślny port - 448).

Status synchronizacji

Kliknij przycisk Synchronizuj kalendarz, aby wyświetlić status synchronizacji.

Kiedy mobilny kalendarz zostanie podłączony, status zmieni się automatycznie. Jeśli najedziesz kursorem na status, zostaną wyświetlone informacje o ostatniej synchronizacji.

Zaktualizuj synchronizację

Aby zaktualizować stan synchronizacji, kliknij Aktualizuj.

Jeśli po kliknięciu przycisku Aktualizuj pojawi się błąd (na przykład hasło zostało zmienione), zalecamy ponowne podłączenie kalendarza.

Jak wyłączyć synchronizację kalendarza?

Przejdź do Ustawień (Settings). Kliknij opcję Ogólne (General)> VPN & Device Management.

W sekcji Profil konfiguracji (Configuration profile) wybierz konto kalendarza i kliknij Usuń (Remove).

Wprowadź swoje hasło i potwierdź działanie.

Synchronizację można również wyłączyć w sekcji Ustawienia (Settings)> Kalendarz (Calendar)> Konta (Accounts).

Wybierz kalendarz i usuń jego konto z iPhone'a. Aby to zrobić, przesuń suwak w lewo i potwierdź działanie.

Wydarzenia kalendarza przestaną się pojawiać, ale stan synchronizacji pozostanie przez 24 godziny.



Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo