W tym artykule zapoznasz się z raportem analizującym deale.
Jak to działa?
Przejdź do sekcji Analityka CRM> Moje raporty> Deale.
Gdy otworzysz ten raport po raz pierwszy, zobaczysz dane demonstracyjne. Możesz ukryć widok demonstracyjny, aby zobaczyć rzeczywisty raport dotyczący Twoich deali.
Możesz przełączać się między lejkami, klikając przycisk w prawym górnym rogu. Możesz także użyć filtrów, aby zmienić okres sprawozdawczy.
Przegląd widżetów:
Lejek sprzedażowy dla deali
Ten raport pokazuje liczbę deali, które przeszły przez każdy etap w wybranym okresie sprawozdawczym.
Możesz wybrać lejek sprzedażowy i okres sprawozdawczy dla tego lejka, klikając przycisk koła zębatego.
Całkowita wartość deali
Ten raport składa się z trzech części:
- Pierwsza pokazuje całkowitą wartość deali;
- Druga pokazuje łączną wartość wygranych deali;
- Trzecia pokazuje łączną wartość deali w toku.
Możesz wybrać okres sprawozdawczy dla tego raportu i skonfigurować raport, klikając przycisk koła zębatego.
Kontrola płatności dla wygranych deali
Ten raport pokazuje liczbę wygranych deali, które nie mają faktur.
Możesz wybrać okres sprawozdawczy dla tego raportu i skonfigurować raport, klikając przycisk koła zębatego.
Deale w toku
Ten raport pomaga ocenić wydajność pracowników. Tutaj zobaczysz liczbę deali w toku, liczbę wykonanych połączeń oraz liczbę działań dla każdego menedżera.
Liczba wstrzymanych deali
Kiedy masz dużo deali, możesz zapomnieć o niektórych z nich. W tym raporcie możesz zobaczyć liczbę zaległych deali, nad którymi nikt nie pracował.