Dwustopniowe uwierzytelnienie Bitrix24 jest powiązane z telefonem użytkownika (nie z numerem, ale z urządzeniem). Dlatego jeśli zgubisz telefon lub kupisz nowy, musisz ponownie włączyć uwierzytelnienie dwustopniowe.
Jak ponownie włączyć uwierzytelnienie dwustopniowe po zmianie telefonu?
Przejdź do ustawień swojego profilu> kliknij Zabezpieczenia> Zmieniłem urządzenie przenośne. Ponownie skonfiguruj uwierzytelnienie dwustopniowe dla nowego urządzenia.
Co robić, jeśli zgubiłem telefon i nie mogę zalogować się do Bitrix24?
Jeśli użytkownik zgubił telefon i nie może zalogować się do Bitrix24, administrator portalu może tymczasowo wyłączyć dla niego dwustopniowe uwierzytelnienie.
Przejdź do profilu użytkownika> Zabezpieczenia> kliknij Wyłącz. Następnie pracownik będzie mógł zalogować się do Bitrix24 i ponownie włączyć dwustopniowe uwierzytelnienie.
Co robić, jeśli administrator zgubił telefon i nie może zalogować się do Bitrix24?
Musisz mieć kilku administratorów na portalu. Inny administrator może tymczasowo wyłączyć uwierzytelnienie dwustopniowe dla swojego współpracownika.
Polecane artykuły: