Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak połączyć elementy CRM

W Bitrix24 można ręcznie łączyć leady, kontakty, firmy, oferty, faktury i procesy inteligentne. Na przykład, jeśli utworzyłeś dwa formularze kontaktu dla tego samego klienta, połącz je, aby uniknąć nieporozumień.

Aby łączyć elementy CRM, potrzebujesz uprawnień dostępu do edycji i usuwania elementów.

Jak ręcznie połączyć elementy?

Możesz również połączyć duplikaty automatycznie. Czytaj więcej: Automatyczne łączenie duplikatów w CRM.

Pokażemy, jak połączyć elementy na przykładzie kontaktów. Zaznacz potrzebne elementy i wybierz opcję "Połącz".

Wybierz formularz, który chcesz zrobić głównym. Możesz przenieść potrzebne pola do głównego formularza.

Po połączeniu elementów w CRM pozostanie tylko główny element, a reszta zostanie usunięta.

Po lewej stronie zobaczysz, jakie informacje zostaną zapisane po połączeniu elementów.

W tym samym polu mogą się znajdować różne informacje. Wybierz wymagane informacje, aby dodać je do głównego formularza. Aby to zrobić, po prostu kliknij potrzebne pole.

CRM ma dwa rodzaje pól:

  • pola z jedną wartością (przykłady: imię, odpowiedzialny, źródło itd.)
  • pola z wieloma wartościami (przykłady: numer telefonu, adres, e-mail itd.)

W przypadku zwykłych pól musisz wybrać wartość, która pozostanie w formularzu głównym. Dla pól wielokrotnych zostaną dodane wartości ze wszystkich formularzy.

Wybierz wszystkie potrzebne wartości pól i kliknij Scal. Jeśli chcesz otworzyć formularz natychmiast po połączeniu, kliknij Scal i edytuj.

Po zakończeniu połączenia zobaczysz powiadomienie.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wyszukiwanie elementów CRM za pomocą filtra Importuj dane do Bitrix24 CRM Połączenia między firmami a kontaktami Importuj powiązane elementy do CRM Jak ograniczyć widoczność pól niestandardowych w CRM Usunięcie elementów CRM Firmy Profil klienta/firmy w CRM Wybierz domyślny kraj dla pola Telefon Widoki formularzy elementów w CRM