W procesie komunikacji z klientem możesz wysłać formularz CRM na czat otwartych kanałów za pośrednictwem Centrum Sprzedaży.
Aby to zrobić, na czacie otwartego kanału kliknij przycisk Zacznij sprzedawać:
Następnie w sekcji Formularze CRM wybierz formularz CRM, którego potrzebujesz:
Klient otrzyma link do formularza CRM:
Jeśli formularz zostanie wysłany do czatu na żywo, klient zobaczy formularz CRM bezpośrednio na czacie.
Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu w link otworzy się wysłany formularz.
Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz link na czacie, a także zobaczysz jakie elementy CRM zostały utworzone:
Te same dane z formularza zostaną zapisane w formularzu elementu CRM:
W ustawieniach formularza CRM możesz określić, jakie elementy zostaną utworzone w CRM:
- lead;
- kontakt;
- deal i kontakt;
- oferta i kontakt.
Jeśli zmienisz tryb CRM z prostego na klasyczny lub odwrotnie, ustawienia formularza CRM nie ulegną zmianie, będziesz musiał zmienić te ustawienia ręcznie.
Polecane artykuły: