Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie

Bitrix24 Helpdesk

Uprawnienia dostępu do konfiguracji produktów i magazynów

W Bitrix24 można zarządzać dostępem pracowników do ustawień Zarządzania Asortymentem, katalogu oraz uprawnień dostępu. Jest to wygodne, gdy część pracowników zajmuje się ewidencją i sprzedażą, a inni konfigurują sekcje i uprawnienia dostępu. Na przykład za ustawienia katalogu i uprawnienia dostępu odpowiada kierownik, a menedżerowie pracują jedynie z dokumentami i produktami.

Przejdź do sekcji CRM > Ustawienia > Uprawnienia dostępu do asortymentu. Aby pracownicy mogli zmieniać parametry katalogu, zarządzać uprawnieniami dostępu oraz zezwalać na sprzedaż niedostępnych produktów, przyznaj im następujące uprawnienia:

  • Parametry sekcji — pozwala zmieniać parametry VAT, włączać subskrypcję przy braku produktu, wyłączać i zarządzać trybem pracy asortymentu. Przeznaczone dla kierowników i osób odpowiedzialnych za ewidencję: na przykład mogą włączyć subskrypcję, aby zbierać zapotrzebowanie na deficytowe produkty, oraz wybierać metodę odpisu uzgodnioną z księgowością.
    Zarządzanie Asortymentem: strona ustawień
  • Edytuj uprawnienie dostępu pracowników — pozwala przypisywać role i nadawać uprawnienia. Na przykład kierownik może przypisać pracownikowi rolę „Menedżer” i otworzyć dostęp do edycji produktów.
    Uprawnienia dostępu do Zarządzania Asortymentem
  • Włączanie/wyłączanie opcji „Umożliw sprzedaż przedmiotów niedostępnych” — pozwala włączać lub wyłączać możliwość składania zamówień wstępnych na produkty, których nie ma w magazynie. Na przykład, jeśli administrator włączy tę opcję, klienci będą mogli złożyć zamówienie wstępne na popularny, ale tymczasowo niedostępny produkt.
    Włącz subskrypcję dla produktów niedostępnych w magazynie
Aby pracownicy mogli zarządzać ustawieniami, muszą mieć dodatkowo włączone uprawnienia Wyświetl katalog produktów oraz Wyświetl obszar Zarządzania Asortymentem. Bez tych uprawnień pracownicy nie będą mogli otworzyć sekcji z ustawieniami.

Po zapisaniu ustawień pracownicy z odpowiednimi uprawnieniami będą mogli zarządzać parametrami katalogu, asortymentu oraz dostępem do nich.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo