Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Uprawnienie do przeglądania i wyboru magazynu

Uprawnienie Wyświetl i wybierz magazyny (View and select warehouses) umożliwia skonfigurowanie dostępu pracowników do konkretnego magazynu.

Przykład: Twoja firma ma kilka magazynów i konieczne jest rozdzielenie między nimi pracowników

Uprawnienie to należy również włączyć dla menedżerów pracujących w CRM z dealami, aby mogli wybierać magazyny i rezerwować produkty.


Jak skonfigurować uprawnienie do przeglądania i wyboru magazynu

Najpierw utwórz rolę dla pracowników, którzy będą zarządzać magazynem, i włącz uprawnienie Wyświetl i wybierz magazyny (View and select warehouses).

Następnie wybierz magazyn, z którym będą pracować Twoi pracownicy.

Pracownicy zobaczą dokumenty tylko z określonego magazynu.

Ponadto, tworząc nowe dokumenty, nie wybiorą przez pomyłkę innego magazynu.

Pracownicy z uprawnieniami do przeglądania magazynu będą mogli przeglądać ilość produktów tylko w określonym magazynie.


Co zobaczy pracownik, jeśli dokument zawiera dwa różne magazyny

Załóżmy, że kierownik przetworzył dokument korekty zapasów dla dwóch różnych magazynów.

Pracownik ma dostęp tylko do jednego z magazynów. W takim przypadku zobaczy dokument, ale informacje o produktach w innym magazynie będą dla niego ukryte.


Skonfiguruj dostęp do magazynu podczas pracy ze sklepem internetowym

Jeśli Twoi pracownicy pracują w CRM i zarządzają sklepem internetowym, sprawdź, czy mają dostęp do domyślnego magazynu.

Kiedy klient składa zamówienie na stronie internetowej, tworzony jest nowy deal. Produkt jest automatycznie rezerwowany w magazynie domyślnym, jeśli włączony jest odpowiedni tryb rezerwacji.

Czytaj więcej:

Aby pracownik mógł zmienić produkt lub magazyn, musi mieć włączony dostęp do tego magazynu i skonfigurowane uprawnienia do rezerwacji. W przeciwnym razie zobaczy komunikat, że nie ma wystarczających uprawnień, aby zmienić produkt w tym magazynie.

Domyślny magazyn można ustawić w sekcji Zarządzanie asortymentem> Więcej> Magazyny. Aby to zrobić, kliknij odpowiednią opcję:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Uprawnienie do zmiany formularza dokumentu magazynowego Uprawnienia dostępu do Produktów i Magazynów Uprawnienie do dokumentu odpisu Przykład skonfigurowanych uprawnień dostępu do Zarządzania asortymentem Uprawnienie do dokumentu korekty zapasów Uprawnienie do dokumentu transferu Uprawnienia dostępu do Zarządzania asortymentem Uprawnienie do dokumentu sprzedaży Uprawnienie do rezerwacji produktów Uprawnienie do dokumentu Kwit składowy