W Uprawnieniach dostępu do Zarządzania asortymentem można skonfigurować uprawnienia pracowników do pracy z dokumentami magazynowymi.
W przypadku dokumentu sprzedaży można włączyć następujące uprawnienia:
- Przegląd (View): pracownik zobaczy dokumenty w sekcji. Jeśli to uprawnienie jest wyłączone, pracownik zobaczy komunikat, że nie ma wystarczających uprawnień, aby wyświetlić sekcję.
- Utwórz i edytuj (Create and edit): pracownik będzie mógł edytować i tworzyć nowe dokumenty. Jeśli to uprawnienie jest wyłączone, pracownik nie będzie mógł edytować poprzednich dokumentów, a przycisk tworzenia zostanie zablokowany.
- Przetwórz dokumenty magazynowe (Process inventory objects): pracownik będzie mógł przetwarzać dokumenty.
- Anuluj przetwarzanie (Cancel processing): pracownik będzie mógł anulować przetworzone dokumenty i przywrócić ilość produktów.
- Usuń dokument magazynowy (Delete inventory object): pracownik będzie mógł usuwać wersje robocze i anulowane dokumenty.
Przykład konfiguracji uprawnień dostępu
Aby to zrobić, przejdź do ustawień roli i włącz uprawnienia do Przeglądania (View), Tworzenia i edytowania (Create and edit) oraz Przetwarzania (Process inventory objects) dokumentów.
Ponadto, aby tworzyć, edytować i przetwarzać dokumenty sprzedaży, pracownik musi mieć uprawnienia dostępu do kontaktów i firm CRM. Jest to ważne, ponieważ klient musi zostać dodany do dokumentu sprzedaży. Klient jest elementem CRM, a bez odpowiednich uprawnień pracownik nie będzie miał dostępu do tego elementu.
Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.
Następnie pracownik będzie mógł tworzyć i przetwarzać dokumenty sprzedaży.
Uwaga! Podczas pracy z dokumentem magazynowym brane są pod uwagę uprawnienia dostępu do określonych magazynów. Jeśli przyznasz pracownikowi dostęp do określonego magazynu, będzie on mógł pracować tylko z dokumentami z tego magazynu.
Czytaj więcej: Uprawnienie do przeglądania i wyboru magazynu.