Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Profil Bitrix24.Network

Profil Bitrix24.Network to pojedynczy profil użytkownika, w którym możesz zobaczyć wszystkie konta Bitrix24, których jesteś administratorem lub użytkownikiem. W Bitrix24.Network możesz przełączać się między kontami za pomocą jednego loginu i jednego hasła.

Pamiętaj, że konto Bitrix24 i Profil Bitrix24.Network to nie to samo. Dowiedz się więcej: Czym Bitrix24.Network różni się od Portalu Bitrix24.

Spis treści artykułu:

Jak przejść do Bitrix24.Network

Skorzystaj z jednego z poniższych sposobów, aby uzyskać dostęp do swojego profilu Bitrix24.Network:

  1. Przejdź przez link https://bitrix24.net/.
  2. Czytaj więcej: Autoryzacja w Bitrix24.Network.

  3. Otwórz widżet użytkownika i wybierz Moja strona Bitrix24.Network> Wyświetl.

Jeśli logujesz się do swojego profilu Bitrix24.Network po raz pierwszy, zostaniesz poproszony o potwierdzenie adresu e-mail lub zaakceptowanie Umowy użytkownika, w zależności od metody rejestracji konta.

Poniżej przeczytasz o możliwościach Bitrix24.Network.


Edytuj profil

Kliknij ikonę ołówka, aby edytować swoje dane osobowe: imię, nazwisko i zdjęcie profilowe.

Na swoich kontach Bitrix24 możesz mieć różne zdjęcia profilowe. Jeśli jednak zmienisz zdjęcie w profilu Bitrix24.Network, zostanie ono zaktualizowane na wszystkich podłączonych kontach Bitrix24.

Aby zaktualizować informacje na wszystkich podłączonych kontach Bitrix24, włącz opcję Zaktualizuj informacje o koncie użytkownika na wszystkich podłączonych systemach Bitrix24.


Zmień nazwę konta

Podczas tworzenia nowego konta Bitrix24 jest mu automatycznie przypisywana losowa nazwa. Administrator konta może zmienić tę nazwę.

Pamiętaj, że nazwę konta możesz zmienić tylko raz.


Utwórz nowe konto Bitrix24

Kliknij przycisk Utwórz konto pod listą swoich kont, aby utworzyć nowe konto Bitrix24.

Jeśli masz kilka profili Bitrix24.Network, upewnij się, że tworzysz konto w odpowiednim profilu. Nie można powiązać ze sobą różnych profili Bitrix24.Network.


Dodaj numer telefonu i adres e-mail

Dodaj e-mail i numer telefonu, aby logować się do Bitrix24, używając swojego adresu e-mail i numeru telefonu.

Aby zmienić numer telefonu lub adres e-mail, kliknij Zmień obok odpowiednich pól.

Aby zaktualizować numer i adres e-mail na wszystkich kontach Bitrix24, zaznacz opcję Zaktualizuj adres e-mail/telefon konta użytkownika na wszystkich podłączonych systemach Bitrix24.

W przypadku podłączenia lub zmiany numeru kontaktowego otrzymasz SMS-a z potwierdzeniem. Jeśli podłączysz lub zmienisz e-mail, otrzymasz e-mail z linkiem do potwierdzenia nowego adresu.

Zmień hasło

Aby zmienić hasło, kliknij Zmień w odpowiednim polu.

Podaj bieżące hasło i wymyśl nowe.

Czytaj więcej: Jak zmienić login i hasło.

Podłącz sieci społecznościowe

Możesz podłączyć do swojego konta sieci społecznościowe, klikając odpowiedni przycisk.

Po podłączeniu będziesz mógł logować się do Bitrix24.Network za pomocą tych sieci społecznościowych.

Tutaj możesz również odłączyć wcześniej podłączone sieci społecznościowe.


Usuń Bitrix24.Network

Jeśli do Bitrix24.Network nie jest podłączone żadne konto Bitrix24, możesz go usunąć.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo