Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Gdzie znaleźć fakturę za zakup planu komercyjnego Bitrix24

Jeśli kupiłeś plan komercyjny na swoim koncie Bitrix24, fakturę znajdziesz tutaj: Subskrypcja> Historia zakupów.

Domyślnie sekcja Historia zakupów jest dostępna tylko dla administratorów konta. Inni użytkownicy będą mieli dostęp do tej sekcji, jeśli w ustawieniach konta włączona jest opcja Zezwól wszystkim użytkownikom na aktualizację planu Bitrix24.

Jeśli kupiłeś plan komercyjny od Partnera Bitrix (lokalnego sprzedawcy Bitrix24), poproś o fakturę swojego Partnera Bitrix.

Jeśli kupiłeś subskrypcję komercyjną i/lub zapłaciłeś za usługę w aplikacji z Bitrix24.Market, skontaktuj się z odpowiednim twórcą aplikacji.

Jeśli masz trudności ze znalezieniem faktury lub masz pytania dotyczące płatności, skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży na czacie Jak aktywować Wsparcie Bitrix24.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zakup za pośrednictwem lokalnego sprzedawcy Obsługiwane waluty Automatyczne odnawianie subskrypcji