Jeśli kupiłeś plan komercyjny na swoim koncie Bitrix24, fakturę znajdziesz tutaj: Subskrypcja> Historia zakupów.
Domyślnie sekcja Historia zakupów jest dostępna tylko dla administratorów konta. Inni użytkownicy będą mieli dostęp do tej sekcji, jeśli w ustawieniach konta włączona jest opcja Zezwól wszystkim użytkownikom na aktualizację planu Bitrix24.
Jeśli kupiłeś plan komercyjny od Partnera Bitrix (lokalnego sprzedawcy Bitrix24), poproś o fakturę swojego Partnera Bitrix.
Jeśli kupiłeś subskrypcję komercyjną i/lub zapłaciłeś za usługę w aplikacji z Bitrix24.Market, skontaktuj się z odpowiednim twórcą aplikacji.
Jeśli masz trudności ze znalezieniem faktury lub masz pytania dotyczące płatności, skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży na czacie Jak aktywować Wsparcie Bitrix24.