Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak dodać nieobecność pracownika

Dodawaj nieobecności do harmonogramu pracy, aby zaplanować pracę z uwzględnieniem czasowej nieobecności pracownika. Pozwala to na efektywniejsze rozdzielanie zadań i zasobów w ramach zespołu lub firmy.

    Przykład użycia

    Załóżmy, że masz małe call center i kilku pracowników poprosiło o dzień wolny. Sprawdź grafik nieobecności i zobacz, czy wystarczająca liczba osób zostaje w pracy. Jeśli nie, możesz anulować pracownikowi dzień wolny lub przełożyć go na inny termin.


Spis treści artykułu:

Jak administrator może dodać nieobecność

Administrator może dodawać nieobecności w sekcji Firma> Czas i raporty> Grafik nieobecności, klikając Dodaj wpis.

Tylko administrator może dodawać nieobecności do Grafiku nieobecności.


Wybierz pracownika, który będzie nieobecny w pracy.


Określ typ nieobecności.


Podaj powód nieobecności, wybierz daty i kliknij Dodawanie.


Po zaplanowaniu nieobecności możesz zaplanować kolejną lub zamknąć formularz.


Nieobecność została dodana. Każdy typ nieobecności ma swój kolor.


Jeśli chcesz edytować lub usunąć nieobecność, kliknij ją i wybierz potrzebne działanie.


Jak pracownik może dodać nieobecność

Każdy pracownik może dodać nieobecność do grafiku. Aby to zrobić, utwórz wydarzenie w kalendarzu> kliknij Więcej> Dostępność i wybierz Poza zasięgiem.

Czytaj więcej: Wniosek o urlop.


Jak dodać nieobecność za pomocą workflow

Nieobecność można dodać, uruchamiając workflow Wniosek o urlop. W tym celu otwórz sekcję Aktualności> Więcej> Workflow.


Wybierz typ Wniosek o urlop.


Wybierz daty rozpoczęcia i zakończenia urlopu i kliknij Wyślij.


Gdy tylko Twój przełożony zatwierdzi urlop, pojawi się on w grafiku nieobecności.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Grafik nieobecności