Skonfiguruj powiadomienia dla różnych sekcji i narzędzi Bitrix24. Na przykład możesz włączyć wszystkie powiadomienia w CRM lub wyłączyć przypomnienia o zadaniach. Ustawienia powiadomień różnią się w zależności od platformy: możesz włączyć powiadomienia o zadaniach w przeglądarce, ale wyłączyć je w aplikacji mobilnej, aby nie otrzymywać ich, gdy nie jesteś przy komputerze.
Dowiedz się więcej o dostępnych typach powiadomień i sposobie ich konfiguracji.
Ustawienia powiadomień: tryb prosty
Otwórz Ustawienia na pasku bocznym czatu, a następnie otwórz Powiadomienia. Tutaj możesz włączyć dźwięk powiadomień oraz dostosować możliwość automatycznego oznaczania powiadomień jako przeczytane.
Automatyczne oznaczanie powiadomień jako przeczytane to ustawienie kontroluje wyświetlanie powiadomień.
Jeśli ta opcja jest włączona, wszystkie powiadomienia będą gromadzone w odpowiedniej sekcji czatu. Kliknij ikonę dzwonka na pasku bocznym po prawej stronie, aby uzyskać dostęp i przeczytać wszystkie powiadomienia.
Jeśli ta opcja jest wyłączona, nowe powiadomienia można ręcznie oznaczyć jako przeczytane poprzez dwukrotne kliknięcie.
Wybierz także kanał, w którym chcesz otrzymywać powiadomienia:
-
w wersji internetowej oraz w aplikacjach desktopowej i mobilnej, w sekcji Powiadomienia pod ikoną dzwonka
-
w aplikacji mobilnej w formie powiadomień push
-
e-mailem
Jak otrzymywać powiadomienia od Bitrix24 e-mailem
Ustawienia powiadomień: tryb zaawansowany
Aby skonfigurować powiadomienia dla określonej sekcji, przejdź do trybu zaawansowanego. Ustawienia powiadomień są pogrupowane według sekcji: Komunikator, Aktualności, Kalendarz, CRM, Zadania itd.
Komunikator
Konwersacje (posty w Aktualnościach)
Wydarzenia w Kalendarzu
CRM
Dysk
Możesz włączyć powiadomienie informujące o usunięciu pliku z Twojego Dysku osobistego przez innego użytkownika. Inni użytkownicy mogą usunąć pliki z Twojego dysku osobistego tylko wtedy, gdy mają do nich dostęp.
Uprawnienia dostępu do Dysku, plików i folderów
Oceny i Polubienia
Włącz powiadomienia o polubieniach postów i komentarzy w Aktualnościach.
Sieć Społecznościowa
Zadania
Zarządzanie czasem pracy
Ankiety i badania
Skonfiguruj powiadomienia o głosowaniu w ankietach w Aktualnościach.
Wiki
Tutaj możesz aktywować powiadomienia o nowych komentarzach do artykułów bazy wiedzy.
Telefonia
Włącz powiadomienia Telefonii, aby zapobiec zapomnieniu o doładowaniu salda lub odłączeniu wynajmowanego numeru i bądź na bieżąco ze zmianami statusu podłączenia SIP.
Otwarte kanały
W tej sekcji możesz zarządzać powiadomieniami o rozmowach z klientami.
Intranet
Włącz opcję otrzymania kodu jednorazowego przy korzystaniu z uwierzytelniania dwustopniowego.
Dwustopniowe uwierzytelnienie
Poczta
W tej sekcji możesz włączyć powiadomienia o nowych przychodzących wiadomościach e-mail.
Marketing e-mailowy
Określ, czy chcesz otrzymywać powiadomienia, gdy segment będzie gotowy do wysłania.
Segmenty klientów
Proces biznesowy workflow
W tej sekcji możesz włączyć powiadomienia dotyczące reguł automatyzacji i procesów workflow.
- W Bitrix24 możesz otrzymywać powiadomienia w wersji przeglądarkowej, aplikacjach desktopowej i mobilnej oraz e-mailem. Aby je skonfigurować, przejdź do Ustawień czatu i otwórz sekcję Powiadomienia.
- Istnieją dwa tryby konfiguracji: prosty i zaawansowany.
- W trybie prostym wybierz kanały, w których chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach w Bitrix24.
- W trybie zaawansowanym możesz wybrać kanały, w których chcesz otrzymywać powiadomienia, a także dostosować ustawienia dla każdej sekcji konta.