Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Powiadomienia w Bitrix24

Skonfiguruj powiadomienia dla różnych sekcji i narzędzi Bitrix24. Na przykład możesz włączyć wszystkie powiadomienia w CRM lub wyłączyć przypomnienia o zadaniach. Ustawienia powiadomień różnią się w zależności od platformy: możesz włączyć powiadomienia o zadaniach w przeglądarce, ale wyłączyć je w aplikacji mobilnej, aby nie otrzymywać ich, gdy nie jesteś przy komputerze.

Dowiedz się więcej o dostępnych typach powiadomień i sposobie ich konfiguracji.


Ustawienia powiadomień: tryb prosty

Otwórz Ustawienia na pasku bocznym czatu, a następnie otwórz Powiadomienia. Tutaj możesz włączyć dźwięk powiadomień oraz dostosować możliwość automatycznego oznaczania powiadomień jako przeczytane.

Automatyczne oznaczanie powiadomień jako przeczytane to ustawienie kontroluje wyświetlanie powiadomień.

Jeśli ta opcja jest włączona, wszystkie powiadomienia będą gromadzone w odpowiedniej sekcji czatu. Kliknij ikonę dzwonka na pasku bocznym po prawej stronie, aby uzyskać dostęp i przeczytać wszystkie powiadomienia.

Jeśli ta opcja jest wyłączona, nowe powiadomienia można ręcznie oznaczyć jako przeczytane poprzez dwukrotne kliknięcie.

Wybierz także kanał, w którym chcesz otrzymywać powiadomienia:

  • w wersji internetowej oraz w aplikacjach desktopowej i mobilnej, w sekcji Powiadomienia pod ikoną dzwonka

  • w aplikacji mobilnej w formie powiadomień push

  • e-mailem

Powiadomienia e-mail są wysyłane po 5-10 minutach i tylko wtedy, gdy nie przeglądałeś ich w przeglądarce lub aplikacji desktopowej.
Jak otrzymywać powiadomienia od Bitrix24 e-mailem

Ustawienia powiadomień: tryb zaawansowany

Aby skonfigurować powiadomienia dla określonej sekcji, przejdź do trybu zaawansowanego. Ustawienia powiadomień są pogrupowane według sekcji: Komunikator, Aktualności, Kalendarz, CRM, Zadania itd.

Komunikator

Skonfiguruj powiadomienia o nowych wiadomościach w czatach bezpośrednich lub grupowych, polubieniach i wspomnieniach. Wszystkie pozostałe powiadomienia, w tym usunięcie pracownika z czatu i powiadomienia REST są klasyfikowane jako powiadomienia nierozpoznane.

Konwersacje (posty w Aktualnościach)

Skonfiguruj powiadomienia z Aktualności o dodaniu nowych postów i komentarzy itp.

Wydarzenia w Kalendarzu

W tej sekcji możesz wybrać, jakie powiadomienia chcesz otrzymywać o wydarzeniach w kalendarzu.

CRM

Zarządzaj powiadomieniami z CRM. Na przykład włącz powiadomienia o nowych e-mailach i aktywnościach.

Dysk

Możesz włączyć powiadomienie informujące o usunięciu pliku z Twojego Dysku osobistego przez innego użytkownika. Inni użytkownicy mogą usunąć pliki z Twojego dysku osobistego tylko wtedy, gdy mają do nich dostęp.
Uprawnienia dostępu do Dysku, plików i folderów

Oceny i Polubienia

Włącz powiadomienia o polubieniach postów i komentarzy w Aktualnościach.

Sieć Społecznościowa

W tej sekcji możesz skonfigurować powiadomienia z grup roboczych i projektów. Bądź na bieżąco ze wszystkimi zmianami członkostwa lub własności, a także zaproszeniami i prośbami o dołączenie do grup roboczych i projektów.

Zadania

Określ powiadomienia o zadaniach, które chcesz otrzymywać: nowe komentarze, przypomnienia, wydarzenia związane z tworzeniem i edycją zadań, nadchodzące terminy lub kiedy przydzielono Ci zadanie.

Zarządzanie czasem pracy

Skonfiguruj powiadomienia o dodaniu lub zmianie raportów z pracy i komentarzy.

Ankiety i badania

Skonfiguruj powiadomienia o głosowaniu w ankietach w Aktualnościach.

Wiki

Tutaj możesz aktywować powiadomienia o nowych komentarzach do artykułów bazy wiedzy.

Telefonia

Włącz powiadomienia Telefonii, aby zapobiec zapomnieniu o doładowaniu salda lub odłączeniu wynajmowanego numeru i bądź na bieżąco ze zmianami statusu podłączenia SIP.

Otwarte kanały

W tej sekcji możesz zarządzać powiadomieniami o rozmowach z klientami.

Intranet

Włącz opcję otrzymania kodu jednorazowego przy korzystaniu z uwierzytelniania dwustopniowego.
Dwustopniowe uwierzytelnienie

Poczta

W tej sekcji możesz włączyć powiadomienia o nowych przychodzących wiadomościach e-mail.

Marketing e-mailowy

Określ, czy chcesz otrzymywać powiadomienia, gdy segment będzie gotowy do wysłania.
Segmenty klientów

Proces biznesowy workflow

W tej sekcji możesz włączyć powiadomienia dotyczące reguł automatyzacji i procesów workflow.


W skrócie
  • W Bitrix24 możesz otrzymywać powiadomienia w wersji przeglądarkowej, aplikacjach desktopowej i mobilnej oraz e-mailem. Aby je skonfigurować, przejdź do Ustawień czatu i otwórz sekcję Powiadomienia.
  • Istnieją dwa tryby konfiguracji: prosty i zaawansowany.
  • W trybie prostym wybierz kanały, w których chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach w Bitrix24.
  • W trybie zaawansowanym możesz wybrać kanały, w których chcesz otrzymywać powiadomienia, a także dostosować ustawienia dla każdej sekcji konta.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Nowy czat i AI CoPilot Bitrix24 Jak utworzyć zadanie lub wydarzenie na podstawie wiadomości czatu Komunikator: kody BB i skróty klawiszowe Nowy czat M1 w aplikacji mobilnej Czaty w Bitrix24: jak utworzyć i skonfigurować Jak utworzyć czat publiczny Czaty w Bitrix24: interfejs i możliwości Pytania dotyczące czatów i połączeń Kopiuj obrazy ze schowka Ogólny czat firmowy