Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Widok Termin w zadaniach

W widoku Termin zadania są podzielone na sześć kolumn w zależności od ich terminów. Tutaj możesz zobaczyć, które zadania są zaległe, które należy wykonać w pierwszej kolejności lub które nie mają żadnego terminu.


Jakie etapy zawiera widok Termin

Wszystkie zadania podzielone są na kolumny:

  • Po terminie
  • Na dziś
  • Na ten tydzień
  • Na przyszły tydzień
  • Brak terminu
  • Ponad dwa tygodnie

Kliknij menu Wszystkie etapy.

Przejdź do potrzebnego etapu. Tutaj zobaczysz zadania odpowiadające terminowi wykonania.


Jak utworzyć zadanie

Przejdź do potrzebnego etapu i kliknij Dodaj (+).

Wpisz nazwę zadania i wypełnij pola. Termin wykonania zadania zostanie domyślne ustawiony na tydzień po dacie utworzenia. Możesz określić inny termin, a zadanie automatycznie przejdzie do etapu odpowiadającego temu terminowi.


Jak przenieść zadanie na inny etap

Zmień etap zadania, a go termin automatycznie ulegnie zmianie. Wybierz zadanie i kliknij etap.

Wybierz z listy nowy etap, do którego chcesz przenieść zadanie.

Jeśli przeniesiesz zadanie na etap Na przyszły tydzień lub Ponad dwa tygodnie, terminem wykonania zadania będzie ostatni dzień roboczy tygodnia. Który dzień roboczy jest uważany za ostatni, zależy od ustawień Bitrix24. Jeśli określisz godziny pracy od poniedziałku do piątku, będzie to piątek. Jeśli pracujesz siedem dni w tygodniu – niedziela.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo