Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Utwórz ofertę w aplikacji mobilnej

Oferta handlowa to propozycja współpracy wraz z opisem produktu lub usługi. W Bitrix24 jest to element CRM, który można przenosić między etapami pracy.

Otwórz aplikację mobilną, przejdź do CRM > kliknij plus (+) > wybierz Oferta.

Wybierz klienta, do którego wyślesz ofertę handlową. Aby dodać produkty/usługi, kliknij Plus (+) lub przejdź do sekcji Produkty. Po wypełnieniu formularza kliknij Utwórz.

Formularz oferty ma pięć etapów: Nowy, Wysłane do klienta, Zaakceptowane, Odrzucono, Analizuj odrzucenie. Etapy odzwierciedlają postęp pracy z klientem.

Po wypełnieniu formularza utwórz dokument, korzystając z szablonu oferty handlowej. CRM automatycznie doda dane z elementu do dokumentu.
Kliknij Trzy kropki (...) > Dokumenty > Nowy dokument.
Dokumenty w mobilnym CRM

W tym menu możesz także:

  • Zaprosić klienta do Telegramu i omówić możliwości współpracy ma czacie.
    Zaproś klienta na czat Telegram
  • Udostępnić link do formularza oferty przez aplikację na swoim smartfonie. Aby otworzyć element, osoba musi mieć dostęp do Twojego Bitrix24.

Gotowy dokument wyślij do klienta w wygodny sposób.

Informacje o dokumencie, o wysłaniu go do klienta i planowanych aktywnościach znajdują się na osi czasu w formularzu oferty.
Proactive CRM w aplikacji mobilnej

Jeśli klient zgodzi się na warunki, zmień etap na Zaakceptowane i przejdź do kolejnego kroku – wystawienia faktury.
Jak utworzyć element CRM na podstawie innego elementu

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo