Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zmień tryb CRM

Bitrix24 ma dwa tryby działania CRM: Klasyczny z leadami i Prosty bez leadów. Domyślnie CRM działa w trybie prostym.

Tryb klasyczny nie jest dostępny we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe Bitrix24

Otwórz aplikację mobilną > CRM > kliknij trzy kropki (...) w prawym górnym rogu i wybierz Tryb CRM.

Wybrany tryb jest oznaczony zielonym znacznikiem wyboru.

Aby zmienić tryb, wybierz inną opcję i kliknij Tak.

Dalsze działania zależą od wybranego trybu:

  • Jeśli wybierzesz tryb klasyczny, sekcja Leady zostanie dodana do Twojego CRM. Nie musisz niczego konfigurować.
  • Jeśli wybierzesz tryb prosty, musisz przekonwertować leady.

Jak skonfigurować tryb prosty CRM

Jeśli przełączasz się z trybu klasycznego do trybu prostego, musisz skonfigurować następujące ustawienia:

Lejek dla deali. Jeśli nie stworzyłeś jeszcze lejków, utwórz nowy lub wybierz opcję Ogólne, jest ona dostępna domyślnie.

Dodatkowe pozycje. Wybierz element CRM, który chcesz utworzyć oprócz deala: firmę, kontakt lub jedno i drugie.

Bieżące aktywności leadów. Określ, co zrobić z aktywnościami w leadach. Zalecamy pozostawienie tej opcji włączonej. Wszystkie aktywności zostaną automatycznie przeniesione do deala, dzięki czemu nie przegapisz ważnych spraw.

Kliknij Kontynuuj.

Konwertuj pola. Jeśli lead ma pola niestandardowe, CRM zasugeruje utworzenie tych pól w dealu/kontakcie/firmie. Kliknij Zakończ.

Gotowe. Zmieniłeś tryb, teraz możesz kontynuować pracę w CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo