Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Twórz webhooki i aplikacje w Bitrix24

Sekcja Zasoby programistów zawiera narzędzia umożliwiające rozszerzenie możliwości Bitrix24. Tutaj możesz:

Możliwość tworzenia webhooków Webhook to kod programu, który śledzi zmiany w jednej witrynie i przesyła dane o zmianach do innej. i aplikacji nie jest dostępna we wszystkich planach.
Plany taryfowe Bitrix24

Jak utworzyć webhook

W sekcji Typowe przypadki użycia znajdują się przykłady popularnych scenariuszy tworzenia webhooków. Stwórz czatbota, który będzie informować pracowników lub dodaj skrypt sprzedażowy do aktywnego formularza rozmowy. Jeśli nie znajdziesz odpowiedniego scenariusza, możesz utworzyć własny. Każdy użytkownik może tworzyć webhooki.

Wybierz przypadek użycia i kontynuuj konfigurację.

Webhook do wywoływania REST API. W tym polu automatycznie generowany jest tajny klucz webhooka. Jest dostępny tylko dla twórcy webhooka. Kiedy administrator edytuje webhook innego użytkownika, tajny klucz zostaje zresetowany i ten administrator staje się właścicielem tego webhooka.
Webhooki. Szybki start

Nie udostępniaj nikomu tajnego klucza webhooka ani nie dołączaj go do kodu strony lub skryptu. Jeśli nieupoważnione osoby zobaczą ten klucz, będą mogły uzyskać dostęp do Twoich danych Bitrix24.

Kreator żądań. Użyj kreatora żądań, aby wybrać niezbędne wartości metod i parametrów w celu udoskonalenia narzędzi. Możesz przeczytać opisy metod i parametrów oraz pobrać przykład w PHP.
Opis metod REST API

URL. To pole zawiera adres URL wygenerowany automatycznie na podstawie skonfigurowanych metod i parametrów. Użyj go w systemach zewnętrznych, aby wykonać żądanie.

Adres URL składa się z kilku parametrów:

  • ********.bitrix24.pl: adres Twojego konta Bitrix24.
  • /rest: pokazuje, że operacja webhooka jest wykonywana przez REST.
  • /5: jest to identyfikator użytkownika, który utworzył webhook.
  • /iam**********xr3: to jest tajny klucz. Za pomocą tego klucza możesz przeglądać, edytować i usuwać dane w Bitrix24.
  • /crm.lead.update: to jest wywoływana metoda API REST.
  • .json: podczas tworzenia nowych webhooków ten parametr jest używany domyślnie.
  • ?ID=42: parametry wymagane dla danej metody. Parametry są podawane po znaku zapytania i oddzielane symbolem &.

Przykładowe wykonanie metody update

Rozważmy przykład użycia metod crm.***.update. Przy tych metodach CRM, z wyjątkiem procesów inteligentnych, obowiązuje ogólna zasada: najpierw przekazywane są identyfikatory, a następnie tablica ze zmienianymi wartościami w fields.

Przykład wykonania metody update w pasku adresu przeglądarki: crm.***.update.json?id=1&fields[TITLE]=Test%20entity&fields[ASSIGNED_BY_ID]=1&fields[UF_CRM_1234567890]=TEST

Zobacz, jak budować żądania REST API do wykonania w pasku adresu przeglądarki: [method].json?[jeśli przekazujesz tablicę, określ pole w ten sposób:]fields[[field]]

Parametry dla różnych metod mogą się różnić, dlatego najpierw sprawdź opis każdej metody.

Aby sprawdzić żądanie, kliknij Wykonaj i zobacz wynik.

Przypisz uprawnienia. Zdecyduj, do których narzędzi Bitrix24 będzie można uzyskać dostęp za pomocą webhooka. Na przykład przypadek użycia Importuj klientów będzie działać tylko w przypadku CRM.


Aplikacja lokalna

Aplikacje lokalne to te, które tworzysz dla swojego Bitrix24. Przejdź do sekcji Typowe przypadki użycia > Inne > Aplikacja lokalna.
Aplikacje lokalne. Szybki start

Tylko administratorzy kont Bitrix24 mogą tworzyć aplikacje.

Jak znaleźć utworzone webhooki i aplikacje

Otwórz sekcję Integracje. Tutaj możesz zobaczyć:

  • nazwy webhooków i aplikacji
  • wydarzenia, które wywołują
  • do jakich narzędzi mają dostęp
  • który użytkownik je utworzył
Administratorzy Bitrix24 mają dostęp do wszystkich utworzonych webhooków i aplikacji. Zwykli użytkownicy mają dostęp tylko do własnych.

Aby dostosować listę webhooków, kliknij Ustawienia (⚙️) i wybierz potrzebne pola. Jeśli chcesz edytować lub usunąć webhook lub aplikację, kliknij Menu (≡).


Jak wyświetlić statystyki aplikacji i webhooków

Otwórz sekcję Statystyki, aby wyświetlić liczbę żądań dla każdego webhooka i aplikacji. To narzędzie pomoże Ci sprawdzić obciążenie żądań REST w Bitrix24.
Oceń obciążenie REST w Bitrix24

Tylko administratorzy mają dostęp do sekcji statystyk obciążenia REST.

Aby wyświetlić statystyki dotyczące konkretnych aplikacji i webhooków, użyj filtra. Maksymalny okres przeglądania statystyk wynosi 14 dni.

Aby zobaczyć w statystykach tylko potrzebne szczegóły, kliknij Ustawienia (⚙️) i wybierz potrzebne pola.


W skrócie

  • Sekcja Zasoby programistów zawiera narzędzia umożliwiające rozszerzenie możliwości Bitrix24.
  • Wykorzystaj gotowe skrypty do tworzenia webhooków. Jeśli nie znajdziesz tego, czego potrzebujesz, możesz stworzyć własny webhook.
  • Każdy użytkownik może tworzyć webhooki.
  • Tylko administratorzy mogą tworzyć aplikacje.
  • Znajdź wszystkie utworzone webhooki i aplikacje w sekcji Integracje.
  • Przeglądaj statystyki żądań webhooków i aplikacji w formularzu Statystyki.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Oceń obciążenie REST w Bitrix24 Bitrix24 REST API