Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Czaty w Bitrix24: interfejs i możliwości

Bitrix24 ma czaty osobiste i grupowe. Na czacie osobistym możesz omawiać sprawy prywatne, na czacie grupowym możesz rozwiązywać problemy dotyczące konkretnego działu lub całej firmy. Czaty osobiste są poufne. Administratorzy Bitrix24 nie mają do nich dostępu.

Czaty można dostosować do własnych potrzeb: wycisz, przypnij, ukryj, przeczytaj później.

Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się, jak:

Znajdź i otwórz czat: osobisty lub grupowy. Czaty są sortowane według daty ostatniej wiadomości. Możesz otworzyć potrzebny czat na dwa sposoby.

Przez pasek boczny czatów po prawej stronie. Znajdź ikonę czatu i kliknij ją. Jeśli potrzebny czat nie jest widoczny na liście, kliknij Lupę, wpisz imię i nazwisko współpracownika lub nazwę czatu grupowego.

Przez sekcję Komunikator w głównym lewym menu. Aby otworzyć czat, kliknij Komunikator > Czaty i kliknij pasek wyszukiwania. Bitrix24 najpierw pokaże ostatnie rozmowy, a następnie czaty, których szukałeś. Jeśli nie widzisz na liście potrzebnego czatu, wpisz imię i nazwisko współpracownika lub nazwę czatu grupowego.

Czaty osobiste są domyślnie dostępne dla wszystkich pracowników. Można tworzyć nieograniczoną liczbę czatów grupowych.
Rodzaje czatów w Bitrix24

Sprawdź status dostarczenia wiadomości. Status dostarczenia możesz sprawdzić w prawym górnym rogu czatu: jeden szary znacznik = wiadomość dostarczona, dwa niebieskie znaczniki = wiadomość przeczytana.

Na czacie grupowym wiadomość zostanie uznana za przeczytaną, jeśli otworzy ją przynajmniej jeden uczestnik czatu.

Przypnij czat. Aby mieć pewność, że ważne czaty będą zawsze widoczne, możesz je przypiąć. Kliknij czat prawym przyciskiem myszy i kliknij Przypnij czat. Przypięty czat będzie miał ikonę pinezki. Możesz odpiąć czat w podobny sposób.

Wycisz dźwięk. Dźwięk można wyłączyć tylko w przypadku czatów grupowych. Jeśli zostaniesz wspomniany na takim czacie, otrzymasz powiadomienie dźwiękowe.

Aby wyłączyć dźwięk, kliknij czat prawym przyciskiem myszy i kliknij > Wycisz.

Ukryj czat. Możesz ukryć czat osobisty i czat grupowy. Ukryty czat zniknie z listy czatów, jednak jeśli ktoś napisze wiadomość na tym czacie, czat pojawi się ponownie na liście. Możesz znaleźć ukryte czaty, wyszukując je według nazwy.

Aby ukryć czat, kliknij czat prawym przyciskiem myszy i wybierz Ukryj czat.

Znajdź czaty ze współpracownikiem. W przypadku czatów osobistych dostępna jest opcja Znajdź czaty z tym użytkownikiem. Bitrix24 pokaże grupowe czaty i wideokonferencje, w których uczestniczycie razem z tym pracownikiem. W ten sposób przełożony może sprawdzić, czy nowy pracownik uczestniczy we wszystkich ważnych czatach.

Kliknij prawym przyciskiem myszy czat i wybierz Znajdź czaty z tym użytkownikiem, otworzy się suwak z listą czatów. Na liście możesz od razu znaleźć i otworzyć potrzebny czat.

Otwórz historię wiadomości i znajdź informacje. Aby znaleźć wiadomość zawierającą potrzebne informacje, otwórz czat, kliknij szkło powiększające i wprowadź słowo kluczowe. Bitrix24 wyświetli wszystkie wiadomości zawierające to słowo lub go część.

Oznacz wiadomość jako nieprzeczytaną, aby wrócić później. Aby nie przeoczyć przeczytanej wiadomości, skorzystaj z opcji Zaznacz do przeczytania później.

Kliknij czat prawym przyciskiem myszy i wybierz Zaznacz do przeczytania później. Obok wybranego czatu pojawi się niebieska kropka, a w lewym menu pojawi się licznik, pokazujący liczbę czatów z nieprzeczytanymi wiadomościami.

Znajdź czat ze zwolnionym pracownikiem. Przejdź do sekcji Firma > Pracownicy. Kliknij pasek wyszukiwania i wybierz filtr Zwolnione osoby. W Menu (☰) obok zdjęcia pracownika kliknij Wyślij wiadomość.

Możesz także otworzyć profil pracownika i kliknąć Dziennik wiadomości.

Jeśli w sekcji Firma > Pracownicy nie możesz znaleźć zwolnionego użytkownika, oznacza to, że administrator wyłączył opcję Pokazuj zwolnionych pracowników w ustawieniach Bitrix24.
Ustawienia Bitrix24

Zwolnieni użytkownicy automatycznie tracą dostęp do Bitrix24, ale obecni użytkownicy mogą przeglądać korespondencję z nimi.


Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak utworzyć czat dotyczący zaległego zadania Pytania dotyczące czatów i połączeń Kopiuj obrazy ze schowka Jak utworzyć prywatny czat Ogólny czat firmowy Powiadomienia w Bitrix24 Rodzaje czatów w Bitrix24 Czaty w Bitrix24: jak utworzyć i skonfigurować Nowy czat i AI CoPilot Bitrix24 Czat grupy roboczej/projektu