Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Chatboty w Bitrix24: jak zainstalować i używać

Chatbot to wirtualny asystent, który może wykonywać prostsze zadania i działania, takie jak przypominanie o terminach, odpowiadanie na pytania i wyszukiwanie informacji. Wszystkie dostępne chatboty można znaleźć i zainstalować w Bitrix24 Market.

Tylko administratorzy konta Bitrix24 mogą instalować lub usuwać chatboty.

W tym artykule omówione zostaną następujące tematy:



Zainstaluj chatbota

Na przykład zainstaluj Giphy Chat Bot z Bitrix24 Market. Kliknij Aplikacje > Market w głównym menu po lewej stronie. Wpisz nazwę chatbota w pasku wyszukiwania i kliknij obrazek aplikacji.

Kliknij Instaluj i zaakceptuj warunki użytkowania. Po zainstalowaniu możesz używać Gighy Chat Bota.
Jak znaleźć i zainstalować aplikację z Bitrix24 Market

Możesz znaleźć czat z botem w sekcji Komunikator > Czaty.


Odinstaluj chatbota

Aby odinstalować aktywnego chatbota, otwórz sekcję Aplikacje > Market. Kliknij Trzy kropki (...) i wybierz opcję Zainstalowane aplikacje.

Otwórz chatbota i kliknij Odinstaluj.
Odinstaluj aplikacje z Bitrix24 Market


Tworzenie własnego chatbota

Możesz stworzyć własnego chatbota i połączyć go z Bitrix24 za pomocą REST API lub zlecić tworzenie chatbota certyfikowanym partnerom Bitrix24. Zostaw swoje zgłoszenie na naszej stronie, a skontaktujemy się z Tobą.
Stwórz chatbota
Wyślij zgłoszenie do partnera


W skrócie

  • Chatbot to wirtualny asystent, który może wykonywać prostsze zadania i działania, takie jak przypominanie o terminach, odpowiadanie na pytania i wyszukiwanie informacji.
  • Wszystkie dostępne chatboty można znaleźć i zainstalować w Bitrix24 Market. Tylko administratorzy konta Bitrix24 mogą instalować lub usuwać chatbota.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak znaleźć i zainstalować aplikację z Bitrix24 Market