Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow w CRM

W Bitrix24 istnieje ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow w CRM. Możesz uruchomić nie więcej niż dwa workflow w jednym elemencieElement CRM to lead, deal, kontakt, firma, faktura, oferta lub proces inteligentny. jednocześnie. Na przykład, jeśli dwa workflow są już uruchomione w dealu Zakup sprzętu, trzeci zostanie uruchomiony dopiero po zakończeniu jednego z bieżących workflow.

Limit zapewnia stabilne działanie Twojego Bitrix24 i dotyczy wszystkich planów w Chmurze.

Ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow działa w następujący sposób:

  • Workflow z włączoną opcją Automatyczne uruchamianie zostanie uruchomiony sekwencyjnie. Szablon z najmniejszą liczbą ID zostanie uruchomiony jako pierwszy.
  • Jeśli szablony workflow nie zawierają opcji Wstrzymaj wykonanie lub Przerwa, wszystkie workflow zostaną uruchomione jeden po drugim.
  • Jeśli dwa workflow z działaniami oczekiwania są uruchomione w elemencie CRM, następny workflow nie zostanie uruchomiony, dopóki jeden z bieżących nie zostanie zakończony.
  • Jeśli workflow z działaniami oczekiwania jest uruchomiony w elemencie CRM, inne workflow bez tych działań mogą działać jednocześnie.
Ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow w CRM nie dotyczą wersji Bitrix24 On-Premise.

Weź pod uwagę liczbę workflow uruchamianych w jednym elemencie CRM, aby zapewnić płynne działanie Bitrix24. Ustal priorytety i przygotuj szablony z wyprzedzeniem, aby efektywnie zarządzać workflow i unikać opóźnień.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo