W Bitrix24 istnieje ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow w CRM. Możesz uruchomić nie więcej niż dwa workflow w jednym elemencieElement CRM to lead, deal, kontakt, firma, faktura, oferta lub proces inteligentny. jednocześnie. Na przykład, jeśli dwa workflow są już uruchomione w dealu Zakup sprzętu, trzeci zostanie uruchomiony dopiero po zakończeniu jednego z bieżących workflow.
Limit zapewnia stabilne działanie Twojego Bitrix24 i dotyczy wszystkich planów w Chmurze.
Ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow działa w następujący sposób:
- Workflow z włączoną opcją Automatyczne uruchamianie zostanie uruchomiony sekwencyjnie. Szablon z najmniejszą liczbą ID zostanie uruchomiony jako pierwszy.
- Jeśli szablony workflow nie zawierają opcji Wstrzymaj wykonanie lub Przerwa, wszystkie workflow zostaną uruchomione jeden po drugim.
- Jeśli dwa workflow z działaniami oczekiwania są uruchomione w elemencie CRM, następny workflow nie zostanie uruchomiony, dopóki jeden z bieżących nie zostanie zakończony.
- Jeśli workflow z działaniami oczekiwania jest uruchomiony w elemencie CRM, inne workflow bez tych działań mogą działać jednocześnie.
Weź pod uwagę liczbę workflow uruchamianych w jednym elemencie CRM, aby zapewnić płynne działanie Bitrix24. Ustal priorytety i przygotuj szablony z wyprzedzeniem, aby efektywnie zarządzać workflow i unikać opóźnień.