Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta przez Centrum Sprzedaży

Możesz wysłać formularz kontaktowy CRM podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów przez Centrum Sprzedaży.

Aby to zrobić, na czacie otwartego kanału kliknij przycisk Zacznij sprzedawać. W sekcji Formularze CRM wybierz formularz danych kontaktowych, którego potrzebujesz.

Jeśli chcesz dodać inny formularz do listy w Centrum Sprzedaży,

  1. Kliknij Dodaj stronę i wybierz Bitrix24 Sites,
  2. Wybierz witrynę, która zawiera stronę formularzu danych kontaktowych,
  3. Wybierz formularz kontaktowy i kliknij Wyślij.
    Dodaj nową stronę do Centrum Sprzedaży

Link do formularza zostanie wysłany do klienta.

Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM. Jeśli już masz element CRM z tymi danymi, formularz połączy dane z istniejącym elementem. W elemencie CRM zobaczysz link do czatu otwartych kanałów.

W ustawieniach formularza CRM możesz określić, które elementy zostaną utworzone w CRM: lead, kontakt, deal i kontakt, oferta i kontakt.

W skrócie
  • Możesz wysłać formularz kontaktowy CRM podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów przez Centrum Sprzedaży.
  • Aby to zrobić, na czacie otwartego kanału kliknij przycisk Zacznij sprzedawać. W sekcji Formularze CRM wybierz formularz danych kontaktowych, którego potrzebujesz.
  • Jeśli chcesz dodać inny formularz do listy w Centrum Sprzedaży, kliknij Dodaj stronę i wybierz stronę witryny z formularzem kontaktowym.
  • Kliknij Wyślij, a klient otrzyma formularz.
  • Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM.
  • W ustawieniach formularza CRM możesz określić, które elementy zostaną utworzone w CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Centrum Sprzedaży: zarezerwuj zasób Centrum Sprzedaży: sprzedaż za pomocą SMS Jak zmieniła się praca z produktami w Centrum Sprzedaży