Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wymagane pola w CRM

Pola wymagane to specjalne pola w formularzu elementu CRM, które muszą być wypełnione. Oznacza to, że użytkownik nie może pominąć tych pól, ponieważ są one niezbędne do przetworzenia danych. Na przykład możesz zaznaczyć pole Klient jako wymagane, aby pracownicy zawsze wprowadzali dane kontaktowe klienta.

Sprawdź, czy ta funkcja jest dostępna w Twoim planie taryfowym.
Plany Bitrix24.

Tylko użytkownicy z włączonym ustawieniem Użytkownik może edytować ustawienia w uprawnieniach dostępu CRM mogą zaznaczać pola jako wymagane.
Uprawnienia dostępu do CRM


Wymagane pola w kontaktach i firmach

Aby zaznaczyć określone pole jako wymagane w kontaktach lub firmach,

  1. Otwórz formularz kontaktu, wybierz pole i kliknij przycisk koła zębatego obok niego.
  2. Wybierz Konfiguruj.
  3. Aktywuj opcję Wymagane.
  4. Kliknij Zapisz.

Możesz również aktywować tę opcję podczas tworzenia nowego pola niestandardowego.
Pola niestandardowe w CRM


Wymagane pola w innych elementach CRM

W innych elementach CRM możesz zaznaczyć pola jako wymagane, zaczynając od określonego etapu. W przypadku deali możliwe jest również skonfigurowanie wymaganych pól dla różnych lejków sprzedażowych.

Domyślnie wymagane pole jest obowiązkowe dla wszystkich etapów. Aby zaznaczyć pole jako wymagane na określonym etapie,

  1. Kliknij małą strzałkę obok Dla wszystkich etapów i lejków sprzedażowych.
  2. Odznacz Dla wszystkich etapów i lejków sprzedażowych na liście rozwijanej.
  3. Wybierz tylko potrzebne etapy.

Jeśli pracownik spróbuje przenieść deal na inny etap, a wymagane pole będzie puste, zostanie powiadomiony o konieczności wypełnienia tego pola.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Działania grupowe w CRM Firmy Szablony danych kontaktu/firmy Usunięcie elementów CRM Jak połączyć leady, kontakty i firmy Dodaj nową firmę do CRM Profil klienta/firmy w CRM Połączenia między firmami a kontaktami Praca z firmami Wybierz domyślny kraj dla pola Telefon