Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Bitrix24 Sync: jak sprawdzić działanie połączeń wideo

Bitrix24 Sync to nowe rozmowy wideo, które ułatwiają pozostawanie w kontakcie z każdym członkiem zespołu.
Bitrix24 Sync

Udostępniliśmy usługę sprawdzania jakości rozmów wideo, która pomaga:

  • upewnić się, że wszystko działa przed rozpoczęciem rozmowy,
  • naprawić błędy, które wystąpiły podczas rozmowy.

Jak uruchomić sprawdzanie

Przed rozmową. Przejdź na stronę sprawdzania jakości rozmów wideo.
Usługa sprawdzania jakości rozmów wideo

  • Kliknij Rozpocznij sprawdzanie.
  • Wybierz kamerę i mikrofon. Kliknij Zapisz.
  • Powiedz coś, aby sprawdzić działanie mikrofonu.
  • Poczekaj, aż serwis otrzyma twoje dane.
  • Poczekaj na zakończenie rozmowy testowej.
  • Sprawdź wyniki sprawdzania. Więcej o wynikach przeczytasz dalej.

Podczas rozmowy. Jeśli pojawi się błąd podczas rozmowy wideo, rozpocznij sprawdzanie. Usługa znajdzie przyczynę i zaproponuje rozwiązanie.

Naciśnij przycisk Rozpocznij sprawdzanie lub ikonę Kamery lub Mikrofonu > Uruchom sprawdzanie. Dalej proces sprawdzania jest taki sam jak przed rozmową.


Wyniki sprawdzania

Po sprawdzeniu zobaczysz wynik. W przypadku wystąpienia błędów zostaną zaproponowane rozwiązania.

Wszystko działa poprawnie. Serwis nie wykrył problemów, możesz wykonywać połączenia wideo.

Występują pewne błędy: możesz wykonywać i odbierać połączenia wideo, jednak zalecane jest naprawienie drobnych błędów. Na przykład użyj innego mikrofonu.

Błędy krytyczne: wykonywanie połączeń nie będzie możliwe, dopóki błędy nie zostaną naprawione.

    W skrócie

  • Bitrix24 Sync to nowe rozmowy wideo, które ułatwiają pozostawanie w kontakcie z każdym członkiem zespołu.
  • Udostępniliśmy usługę sprawdzania jakości rozmów wideo. Sprawdzanie można uruchomić przed rozmową lub podczas rozmowy.
  • Po sprawdzeniu zobaczysz wynik. W przypadku wystąpienia błędów zostaną zaproponowane rozwiązania.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Parametry w Kreatorze BI Importuj szczegóły kontaktu i firmy Pytania dotyczące Centrum Kontaktowego Często zadawane pytania dotyczące autoryzacji Jak utworzyć podzadanie Pytania dotyczące Bitrix24 CRM