Bitrix24 Sync to nowe rozmowy wideo, które ułatwiają pozostawanie w kontakcie z każdym członkiem zespołu.
Bitrix24 Sync
Udostępniliśmy usługę sprawdzania jakości rozmów wideo, która pomaga:
- upewnić się, że wszystko działa przed rozpoczęciem rozmowy,
- naprawić błędy, które wystąpiły podczas rozmowy.
Jak uruchomić sprawdzanie
Przed rozmową. Przejdź na stronę sprawdzania jakości rozmów wideo.
Usługa sprawdzania jakości rozmów wideo
- Kliknij Rozpocznij sprawdzanie.
- Wybierz kamerę i mikrofon. Kliknij Zapisz.
- Powiedz coś, aby sprawdzić działanie mikrofonu.
- Poczekaj, aż serwis otrzyma twoje dane.
- Poczekaj na zakończenie rozmowy testowej.
- Sprawdź wyniki sprawdzania. Więcej o wynikach przeczytasz dalej.
Podczas rozmowy. Jeśli pojawi się błąd podczas rozmowy wideo, rozpocznij sprawdzanie. Usługa znajdzie przyczynę i zaproponuje rozwiązanie.
Naciśnij przycisk Rozpocznij sprawdzanie lub ikonę Kamery lub Mikrofonu > Uruchom sprawdzanie. Dalej proces sprawdzania jest taki sam jak przed rozmową.
Wyniki sprawdzania
Po sprawdzeniu zobaczysz wynik. W przypadku wystąpienia błędów zostaną zaproponowane rozwiązania.
Wszystko działa poprawnie. Serwis nie wykrył problemów, możesz wykonywać połączenia wideo.
Występują pewne błędy: możesz wykonywać i odbierać połączenia wideo, jednak zalecane jest naprawienie drobnych błędów. Na przykład użyj innego mikrofonu.
Błędy krytyczne: wykonywanie połączeń nie będzie możliwe, dopóki błędy nie zostaną naprawione.
- Bitrix24 Sync to nowe rozmowy wideo, które ułatwiają pozostawanie w kontakcie z każdym członkiem zespołu.
- Udostępniliśmy usługę sprawdzania jakości rozmów wideo. Sprawdzanie można uruchomić przed rozmową lub podczas rozmowy.
- Po sprawdzeniu zobaczysz wynik. W przypadku wystąpienia błędów zostaną zaproponowane rozwiązania.