Filtry w CRM pomagają szybko znajdować potrzebne dane. Możesz wyszukiwać informacje według wartości pól standardowych i niestandardowych, uwzględniać powiązania między elementami oraz historię zmian. Na przykład, możesz filtrować deale według odpowiedzialnego pracownika i terminu aktywności.
Plany taryfowe
W artykule omówimy, jakie filtry są dostępne dla:
Aby przefiltrować dane, otwórz odpowiednią sekcję CRM, kliknij pole Filtr + wyszukiwanie i wybierz potrzebne pola.
Leady
Status: wybierz wartość z listy:
- grupa etapów „Lead w toku”: leady, nad którymi trwa praca;
- etap „Lead skonwertowany”: leady, na podstawie których utworzono deale, firmy lub kontakty;
- grupa etapów „Lead nieudany”: leady, które nie nadają się do dalszej pracy.
Grupa statusu w historii:
- grupa etapów „Lead w toku”: leady, które były w pracy;
- etap „Lead skonwertowany”: leady, na podstawie których utworzono deale, firmy lub kontakty;
- grupa etapów „Lead nieudany”: leady, które nie nadawały się do dalszej pracy.
Filtr Status pokazuje bieżącą grupę etapów leadu, natomiast Grupa statusu w historii pozwala analizować etapy, przez które lead przeszedł od momentu utworzenia.
Na przykład, aby znaleźć wszystkie leady, które były w pracy, ale obecnie są skonwertowane lub odrzucone, użyj filtra Grupa statusu w historii > Grupa etapów „Lead w toku”.
Zamknięte:
- tak: leady przeniesione na końcowy etap;
- nie: leady, nad którymi trwa praca.
Powtarzalny lead:
- tak: leady są powiązane z istniejącymi klientami;
- nie: pierwsze zgłoszenie od potencjalnego klienta.
Aktywności:
- przychodzące: leady z zaplanowanymi aktywnościami;
- na dziś: leady z aktywnościami zaplanowanymi na dziś;
- po terminie: leady z aktywnościami, których termin minął;
- brak aktywności: leady bez zaplanowanych aktywności;
- pilne: leady z aktywnościami z nadchodzącym terminem.
Okres aktywności: wybierz dzień, miesiąc lub zakres dat, aby zobaczyć leady, nad którymi prowadzono pracę.
Etap: pokazuje leady na wybranym etapie, na przykład W toku.
Etap w historii: pokazuje etapy, przez które lead przeszedł, nawet jeśli obecnie jest na innym etapie. Na przykład filtr W toku pokaże leady, które wcześniej znajdowały się w pracy.
Etap w historii (ze zmianami etapu): uwzględnia zarówno faktyczne, jak i możliwe pominięte etapy. Na przykład, jeśli lead przeszedł bezpośrednio z Nieprzetworzony do Przetworzony, pomijając W toku, zostanie wyświetlony przez filtr W toku.
Deale
Nowy deal: deale na pierwszym etapie.
Powtarzalny deal: deale z klientami, którzy mieli już wygrane deale.
Ponowne zapytanie: deale z klientami, z którymi pracowano wcześniej, ale bez sukcesu.
Okres aktywności: deale, nad którymi pracowano w wybranym dniu, miesiącu lub okresie.
Data rozpoczęcia: deale utworzone w określonym okresie.
Data zakończenia: deale zakończone w określonym okresie.
Grupa etap:
- grupa etapów „Deal w toku”: deale w trakcie pracy;
- etap „Deal wygrany”: pomyślnie zakończone deale;
- grupa etapów „Deal stracony”: niepomyślnie zakończone deale.
Grupa etapów w historii:
- grupa etapów „Deal w toku”: deale, które były w pracy;
- etap „Deal wygrany”: deale zakończone pomyślnie;
- grupa etapów „Deal stracony”: deale zakończone niepomyślnie.
Filtr Grupa etapów pokazuje bieżące etapy deali, a Grupa etapów w historii uwzględnia wszystkie etapy, przez które deal przeszedł od momentu utworzenia.
Na przykład, deal przeszedł przez etap W toku i został pomyślnie zamknięty. Filtr Grupa etapów > Deal w toku nie pokaże tego dealu, ponieważ jest już zakończony. Natomiast filtr Grupa etapów w historii > Deal w toku pokaże go, ponieważ deal był kiedyś w pracy.
Status dostawy: deale z wybranym statusem dostawy: Dostarczone lub Oczekuje na wysyłkę.
Status płatności: deale z wybranym statusem płatności: Nieopłacone, Wysłane, nieopłacone, Wyświetlony, nieopłacone, Opłacone, Anulowane, Zrefundowane.
Data płatności: deale, których faktury opłacono w wybranym okresie.
Typ wydarzenia: deale z połączeniami lub e-mailami.
Data wydarzenia: deale z połączeniami lub e-mailami w wybranym okresie.
Deale testowe: deale testowane przez tryb testowania reguł automatyzacji.
Tryb testowania reguł automatyzacji
Etap deala: pokazuje deale na wybranym etapie.
Etap w historii: pokazuje etapy, przez które deal przeszedł, nawet jeśli obecnie jest na innym etapie. Na przykład filtr Faktura pokaże deale, które wcześniej były na tym etapie.
Etap w historii (ze zmianami etapu): uwzględnia zarówno faktyczne, jak i możliwe pominięte etapy. Na przykład, jeśli deal przeszedł bezpośrednio z Nowy do Wygrany deal, pomijając W toku, zostanie wyświetlony przez filtr W toku.
Produkty
Uwzględnij podsekcje: pozwala szukać produktów w wybranej sekcji i jej podsekcjach. Na przykład, w sekcji Odzież są podsekcje Koszulki i Szorty. Aby znaleźć wszystkie produkty z sekcji Odzież, wybierz Uwzględnij podsekcje > Tak.
Aktywne od: znajduje produkty, które stały się dostępne dla klientów w sklepie internetowym od określonej daty.
Aktywny do: znajduje produkty, które stały się niedostępne dla klientów w sklepie internetowym od określonej daty.
Rodzaj produktu:
- Prosty: produkt bez właściwości.
- Pakiet: produkt z właściwościami.
- SKU: właściwości produktu.
- Nieprawidłowe SKU: właściwości bez przypisania do konkretnego produktu.
- Oferta produktów: pokazuje tylko usługi.
Dostępność: pokaże dostępne lub niedostępne do sprzedaży produkty.
Stan magazynowy: pokaże produkty z określoną ilością jednostek w magazynie. Podaj konkretną liczbę lub zakres.
Zarezerwowane: wyświetli produkty zarezerwowane w wybranej ilości.
Cena zakupu: produkty z określoną ceną zakupu. Podaj konkretną liczbę lub zakres.
Waluta ceny zakupu: produkty z ceną zakupu w wybranej walucie.
SKU: Articul number: pokaże wszystkie właściwości wybranego produktu katalogu.
Faktury
Data płatności faktury: których termin płatności przypada w wybranym terminie lub w określonym przedziale czasowym.
Kategorie:
- W toku: faktury, dla których oczekujemy płatności;
- Powodzenie: opłacone faktury;
- Niepowodzenie: nieopłacone faktury;
- aktywności: faktury z zaplanowanymi aktywnościami lub aktywnościami po terminie;
- deale: faktury powiązane z wybranym dealem;
- oferty: faktury powiązane z wybraną ofertą.
Oferty
Zaktualizowano: znajduje oferty zaktualizowane w wybranym okresie, w tym wpisy na osi czasu.
Utworzone przez formularz CRM: wybierz formularz, na podstawie którego utworzono ofertę.
Aktywności: pokazuje oferty z zaplanowanymi aktywnościami lub aktywnościami po terminie.
W CRM można filtrować dane nie tylko według pól konkretnego elementu, ale także według powiązanych elementów. Na przykład:
- Lead + Aktywność: znajdź leady z aktywnościami;
- Deal + Firma: znajdź deale powiązane z konkretną firmą.
Aby znaleźć leady z aktywnościami:
1. Kliknij pole Filtr + wyszukiwanie i wybierz Dodaj pole.
2. Wybierz opcję Lead i Aktywność, a następnie zaznacz potrzebne pola.
W skrócie
- Filtry w CRM umożliwiają szybkie wyszukiwanie danych według pól standardowych i niestandardowych, powiązań między elementami oraz historii zmian.
- Wyszukiwanie z filtrami w CRM nie jest dostępne we wszystkich planach.
- Aby przefiltrować dane, otwórz sekcję CRM, kliknij pole Filtr + wyszukiwanie i wybierz potrzebne pola.
- W CRM można filtrować dane według powiązanych elementów, np. deale powiązane z konkretną firmą.