Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Jak działają filtry w CRM

Filtry w CRM pomagają szybko znajdować potrzebne dane. Możesz wyszukiwać informacje według wartości pól standardowych i niestandardowych, uwzględniać powiązania między elementami oraz historię zmian. Na przykład, możesz filtrować deale według odpowiedzialnego pracownika i terminu aktywności.

Wyszukiwanie z filtrami w CRM nie jest dostępne we wszystkich planach.
Plany taryfowe

W artykule omówimy, jakie filtry są dostępne dla:

Aby przefiltrować dane, otwórz odpowiednią sekcję CRM, kliknij pole Filtr + wyszukiwanie i wybierz potrzebne pola.


Leady

Status: wybierz wartość z listy:

  • grupa etapów „Lead w toku”: leady, nad którymi trwa praca;
  • etap „Lead skonwertowany”: leady, na podstawie których utworzono deale, firmy lub kontakty;
  • grupa etapów „Lead nieudany”: leady, które nie nadają się do dalszej pracy.

Grupa statusu w historii:

  • grupa etapów „Lead w toku”: leady, które były w pracy;
  • etap „Lead skonwertowany”: leady, na podstawie których utworzono deale, firmy lub kontakty;
  • grupa etapów „Lead nieudany”: leady, które nie nadawały się do dalszej pracy.

Filtr Status pokazuje bieżącą grupę etapów leadu, natomiast Grupa statusu w historii pozwala analizować etapy, przez które lead przeszedł od momentu utworzenia.

Na przykład, aby znaleźć wszystkie leady, które były w pracy, ale obecnie są skonwertowane lub odrzucone, użyj filtra Grupa statusu w historii > Grupa etapów „Lead w toku”.

Zamknięte:

  • tak: leady przeniesione na końcowy etap;
  • nie: leady, nad którymi trwa praca.

Powtarzalny lead:

  • tak: leady są powiązane z istniejącymi klientami;
  • nie: pierwsze zgłoszenie od potencjalnego klienta.

Aktywności:

  • przychodzące: leady z zaplanowanymi aktywnościami;
  • na dziś: leady z aktywnościami zaplanowanymi na dziś;
  • po terminie: leady z aktywnościami, których termin minął;
  • brak aktywności: leady bez zaplanowanych aktywności;
  • pilne: leady z aktywnościami z nadchodzącym terminem.

Okres aktywności: wybierz dzień, miesiąc lub zakres dat, aby zobaczyć leady, nad którymi prowadzono pracę.

Etap: pokazuje leady na wybranym etapie, na przykład W toku.

Etap w historii: pokazuje etapy, przez które lead przeszedł, nawet jeśli obecnie jest na innym etapie. Na przykład filtr W toku pokaże leady, które wcześniej znajdowały się w pracy.

Etap w historii (ze zmianami etapu): uwzględnia zarówno faktyczne, jak i możliwe pominięte etapy. Na przykład, jeśli lead przeszedł bezpośrednio z Nieprzetworzony do Przetworzony, pomijając W toku, zostanie wyświetlony przez filtr W toku.


Deale

Nowy deal: deale na pierwszym etapie.

Powtarzalny deal: deale z klientami, którzy mieli już wygrane deale.

Ponowne zapytanie: deale z klientami, z którymi pracowano wcześniej, ale bez sukcesu.

Okres aktywności: deale, nad którymi pracowano w wybranym dniu, miesiącu lub okresie.

Data rozpoczęcia: deale utworzone w określonym okresie.

Data zakończenia: deale zakończone w określonym okresie.

Grupa etap:

  • grupa etapów „Deal w toku”: deale w trakcie pracy;
  • etap „Deal wygrany”: pomyślnie zakończone deale;
  • grupa etapów „Deal stracony”: niepomyślnie zakończone deale.

Grupa etapów w historii:

  • grupa etapów „Deal w toku”: deale, które były w pracy;
  • etap „Deal wygrany”: deale zakończone pomyślnie;
  • grupa etapów „Deal stracony”: deale zakończone niepomyślnie.

Filtr Grupa etapów pokazuje bieżące etapy deali, a Grupa etapów w historii uwzględnia wszystkie etapy, przez które deal przeszedł od momentu utworzenia.

Na przykład, deal przeszedł przez etap W toku i został pomyślnie zamknięty. Filtr Grupa etapów > Deal w toku nie pokaże tego dealu, ponieważ jest już zakończony. Natomiast filtr Grupa etapów w historii > Deal w toku pokaże go, ponieważ deal był kiedyś w pracy.

Status dostawy: deale z wybranym statusem dostawy: Dostarczone lub Oczekuje na wysyłkę.

Status płatności: deale z wybranym statusem płatności: Nieopłacone, Wysłane, nieopłacone, Wyświetlony, nieopłacone, Opłacone, Anulowane, Zrefundowane.

Data płatności: deale, których faktury opłacono w wybranym okresie.

Typ wydarzenia: deale z połączeniami lub e-mailami.

Data wydarzenia: deale z połączeniami lub e-mailami w wybranym okresie.

Deale testowe: deale testowane przez tryb testowania reguł automatyzacji.
Tryb testowania reguł automatyzacji

Etap deala: pokazuje deale na wybranym etapie.

Etap w historii: pokazuje etapy, przez które deal przeszedł, nawet jeśli obecnie jest na innym etapie. Na przykład filtr Faktura pokaże deale, które wcześniej były na tym etapie.

Etap w historii (ze zmianami etapu): uwzględnia zarówno faktyczne, jak i możliwe pominięte etapy. Na przykład, jeśli deal przeszedł bezpośrednio z Nowy do Wygrany deal, pomijając W toku, zostanie wyświetlony przez filtr W toku.


Produkty

Uwzględnij podsekcje: pozwala szukać produktów w wybranej sekcji i jej podsekcjach. Na przykład, w sekcji Odzież są podsekcje Koszulki i Szorty. Aby znaleźć wszystkie produkty z sekcji Odzież, wybierz Uwzględnij podsekcje > Tak.

Aktywne od: znajduje produkty, które stały się dostępne dla klientów w sklepie internetowym od określonej daty.

Aktywny do: znajduje produkty, które stały się niedostępne dla klientów w sklepie internetowym od określonej daty.

Rodzaj produktu:

  • Prosty: produkt bez właściwości.
  • Pakiet: produkt z właściwościami.
  • SKU: właściwości produktu.
  • Nieprawidłowe SKU: właściwości bez przypisania do konkretnego produktu.
  • Oferta produktów: pokazuje tylko usługi.

Dostępność: pokaże dostępne lub niedostępne do sprzedaży produkty.

Stan magazynowy: pokaże produkty z określoną ilością jednostek w magazynie. Podaj konkretną liczbę lub zakres.

Zarezerwowane: wyświetli produkty zarezerwowane w wybranej ilości.

Cena zakupu: produkty z określoną ceną zakupu. Podaj konkretną liczbę lub zakres.

Waluta ceny zakupu: produkty z ceną zakupu w wybranej walucie.

SKU: Articul number: pokaże wszystkie właściwości wybranego produktu katalogu.


Faktury

Data płatności faktury: których termin płatności przypada w wybranym terminie lub w określonym przedziale czasowym.

Kategorie:

  • W toku: faktury, dla których oczekujemy płatności;
  • Powodzenie: opłacone faktury;
  • Niepowodzenie: nieopłacone faktury;
  • aktywności: faktury z zaplanowanymi aktywnościami lub aktywnościami po terminie;
  • deale: faktury powiązane z wybranym dealem;
  • oferty: faktury powiązane z wybraną ofertą.

Oferty

Zaktualizowano: znajduje oferty zaktualizowane w wybranym okresie, w tym wpisy na osi czasu.

Utworzone przez formularz CRM: wybierz formularz, na podstawie którego utworzono ofertę.

Aktywności: pokazuje oferty z zaplanowanymi aktywnościami lub aktywnościami po terminie.

W CRM można filtrować dane nie tylko według pól konkretnego elementu, ale także według powiązanych elementów. Na przykład:

  • Lead + Aktywność: znajdź leady z aktywnościami;
  • Deal + Firma: znajdź deale powiązane z konkretną firmą.

Aby znaleźć leady z aktywnościami:
1. Kliknij pole Filtr + wyszukiwanie i wybierz Dodaj pole.
2. Wybierz opcję Lead i Aktywność, a następnie zaznacz potrzebne pola.


W skrócie

  • Filtry w CRM umożliwiają szybkie wyszukiwanie danych według pól standardowych i niestandardowych, powiązań między elementami oraz historii zmian.
  • Wyszukiwanie z filtrami w CRM nie jest dostępne we wszystkich planach.
  • Aby przefiltrować dane, otwórz sekcję CRM, kliknij pole Filtr + wyszukiwanie i wybierz potrzebne pola.
  • W CRM można filtrować dane według powiązanych elementów, np. deale powiązane z konkretną firmą.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak dodać inteligentny skrypt do workflow Ustawienia telefonów SIP Raporty w zadaniach: jak zbierać statystyki dotyczące zadań Mój profil Faktury w mobilnym CRM Funkcje widżetu czatu na żywo Cofnij publikację lub usuń witrynę Synchronizacja kalendarza z Office365 Uprawnienia dostępu do Aktywności Wymagane pola w CRM