Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Jak scalić duplikaty w CRM

W Bitrix24 można scalać elementy CRM, aby wszystkie informacje o kliencie znajdowały się w jednym formularzu. Na przykład, gdy jeden kontakt ma dwa formularze w CRM: jeden z numerem telefonu służbowego i drugi z numerem telefonu prywatnego. Dzięki temu baza klientów pozostaje aktualna, a analiza sprzedaży jest bardziej precyzyjna.

Łączenie duplikatów jest dostępne dla administratorów Bitrix24 oraz pracowników z uprawnieniami do edycji i usuwania elementów CRM.
Uprawnienia dostępu do CRM

W CRM można łączyć duplikaty dla następujących elementów:

  • leadów,
  • deali,
  • kontaktów,
  • firm,
  • faktur,
  • ofert,
  • procesów inteligentnych.

1-3. Przejdź do CRM i wybierz odpowiednią sekcję, np. Klienci > Kontakty.
4-6. Zaznacz duplikaty elementów, które chcesz scalić. Kliknij Wybierz działanie > Scal.
7. Kliknij Zastosuj.
8. Wybierz główny formularz, który pozostanie w CRM, a pozostałe zostaną usunięte.
9. Sprawdź wartości pól we wszystkich formularzach. Jeśli dane w polach są identyczne, zostaną automatycznie zapisane. Jeśli dane się różnią, wybierz, które wartości zachować. W polach wielokrotnych można zachować wszystkie wartości, np. kilka numerów telefonów i adresów e-mail.

Po lewej stronie okna zobaczysz podgląd wyniku scalania.

10. Wybierz działanie:

  • Scal: zakończ scalanie.
  • Scal i edytuj: otwórz formularz do sprawdzenia zaraz po scalaniu.
  • Później: anuluj scalanie.

Po scaleniu duplikatów pojawi się powiadomienie. W Historii CRM można zobaczyć, które elementy zostały usunięte. W razie potrzeby można je przywrócić z Kosza.

5 Tak wyglądają zapisy o scalaniu w Historii CRM
6 Tak wyglądają zapisy o usunięciu duplikatów w Koszu

W skrócie

  • W Bitrix24 można scalać elementy CRM, aby wszystkie informacje o kliencie znajdowały się w jednym formularzu.
  • Możesz scalać duplikaty leadów, deali, kontaktów, firm, faktur, ofert i procesów inteligentnych.
  • Wybierz sekcję CRM, zaznacz duplikaty i kliknij Wybierz działanie > Scal.
  • W Historii CRM można zobaczyć, które elementy zostały usunięte. W razie potrzeby można je przywrócić z Kosza.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zarządzanie asortymentem: dokument sprzedaży w dealach Automatyczne scalanie duplikatów w CRM Jak utworzyć i skonfigurować kanał otwarty Jak pracować z listą formularzy CRM Automatyczne uruchamianie workflow Projekt formularzy CRM Sprawdź dostępność konsultanta w otwartych kanałach Autoryzacja w Bitrix24 przez przeglądarkę Jak działają filtry w CRM