Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Logowanie przez medium społecznościowe: ustaw login i hasło

Istnieje kilka sposobów logowania się do Bitrix24: za pomocą loginu i hasła, przez media społecznościowe lub przy użyciu kodu QR. Jeśli logujesz się przez media społecznościowe, zalecamy dodatkowo skonfigurowanie dostępu za pomocą loginu i hasła, aby zapewnić dostęp do konta w przypadku problemów z logowaniem przez te platformy.

Aby zalogować się za pomocą loginu i hasła, połącz e-mail lub numer telefonu z Bitrix24.


Podłącz e-mail

  1. Otwórz stronę autoryzacji i zaloguj się do Bitrix24 przez medium społecznościowe.
  2. Kliknij swoje imię i wybierz Moja strona sieciowa.
  3. Kliknij Połącz e-mail.
  4. Wprowadź swój adres e-mail i utwórz hasło, a następnie kliknij Zapisz. Zaznacz pole, jeśli chcesz, aby e-mail został zaktualizowany dla wszystkich kont Bitrix24 powiązanych z Twoim profilem sieciowym.
  5. Sprawdź swoją skrzynkę e-mail, aby potwierdzić adres. Jeśli ten e-mail jest powiązany z kontem w sieci społecznościowej, potwierdzenie nie jest potrzebne.
  6. Kliknij Potwierdź e-mail.
  7. Twój e-mail jest teraz powiązany z profilem i możesz logować się do Bitrix24 za pomocą loginu i hasła.

Jeśli pojawi się błąd "Użytkownik z tym adresem e-mail już istnieje", użyj innego adresu e-mail lub odłącz go od profilu innego pracownika.
Dlaczego pojawia się błąd "Użytkownik z tym adresem e-mail już istnieje"


Podłącz numer telefonu

  1. Otwórz stronę autoryzacji i zaloguj się do Bitrix24 przez medium społecznościowe.
  2. Kliknij swoje imię i wybierz Moja strona sieciowa.
  3. Kliknij Połącz numer telefonu.
  4. Wprowadź swój numer telefonu i kliknij Uzyskaj kod. Zaznacz pole, jeśli chcesz, aby numer telefonu został zaktualizowany dla wszystkich kont Bitrix24 powiązanych z Twoim profilem sieci.
  5. Wprowadź kod z SMS-a, utwórz hasło i kliknij Zapisz.
  6. Twój numer telefonu jest teraz powiązany i możesz logować się do Bitrix24 za pomocą loginu i hasła.

Jeśli kod nie dotrze, może to być problem z operatorem. Spróbuj ponownie zażądać kodu lub skontaktuj się z zespołem Wsparcia Bitrix24.
Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24


W skrócie

  • Istnieje kilka sposobów logowania się do Bitrix24: za pomocą loginu i hasła, przez media społecznościowe lub używając kodu QR.
  • Jeśli logujesz się przez media społecznościowe, zalecamy dodatkowo skonfigurowanie dostępu za pomocą loginu i hasła, aby zapewnić dostęp do konta w przypadku problemów z logowaniem przez te platformy.
  • Aby zalogować się za pomocą loginu i hasła, połącz e-mail lub numer telefonu z Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguły i wyzwalacze w CRM: Płatność Autoryzacja w Bitrix24 przez przeglądarkę Jak pracować z listą formularzy CRM Jak działają filtry w CRM Projekt formularzy CRM Automatyczne uruchamianie workflow Automatyczne scalanie duplikatów w CRM Jak scalić duplikaty w CRM Sprawdź dostępność konsultanta w otwartych kanałach Kwiecień 2025: Aktualizacje w artykułach